رهنامه با چند کلیک ساده و هوش مصنوعی ویدیو دلخواه خود را ایجاد کنید! - رهنامه

ساخت ویدیو به لطف هوش مصنوعی و ابزارهای کاربردی منتشر شده توسط سرویس و اپ ها این روزها بسیار ساده و حرفه ای تر از گذشته انجام میشود. در ادامه یک سرویس کاربردی با رابط کاربری روان و ساده را به شما معرفی خواهیم کرد که با امکانات گسترده خود تناه با چند کلیک به شما امکان ساخت یک ویدیو جذاب و حرفه ای را میدهد. با ما همراه باشید.

آموزش ساخت ویدیو با AI به صورت آنلاین یا با برنامه

How to Create Video with AI

InVideo یک ویرایگشر ویدیو آنلاین است که شما میتوانید اکثر نیاز های خود برای ساخت ویدیو بدون داشتن دانش فنی بالا توسط چند کلیک ، انتخاب قالب و درگ دراپ اجزا مدنظر خود در یکجا داشته باشید. رابط کاربری این سرویس ساده و تا جای ممکن بدون پیچیدگی است.

آموزش ساخت ویدیو با AI به صورت آنلاین یا با برنامه

اگر بخواهیم به برخی از قابلیت های کاربردی این ابزار اشاره کنید میتوانیم به موارد زیر بپردازیم:

  • دارای نسخه رایگان و حرفه ای
  • ساخت ویدیو با متن توسط هوش مصنوعی
  • قابلیت متن به گفتار خودکار انگلیسی و..
  • میانبرهای تک کلیکی برای حذف بک گراند و..
  • بیش از ۵۰۰۰ قالب حرفه ای ایجاد شده است
  • اضافه کردن گرافیک های سفارشی و..
  • قابل استفاده به صورت آنلاین یا برنامه موبایل

قالب های Invideo

برای شروع کار با ویدیو، می‌توانید از بین بیش از ۶۰۰۰ قالب قابل تنظیم انتخاب کنید و متن و کلیپ‌ها را جایگزین کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید. همچنین می توانید اسکریپت خود را با استفاده از قابلیت متنی قدرتمند و در عین حال آسان مبتنی بر هوش مصنوعی InVideo به ویدیو تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک موضوع انتخاب کنید، یک عنوان یا متنی اضافه کنید و هوش مصنوعی ابزار بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.

در این سرویس یک کتابخانه مولتی مدیا عظیم iStock وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید، این منبع دارای بیش از ۸ میلیون فایل است که می توانید از آنها استفاده کنید، و همچنین بیش از ۱ میلیون فایل مولتی مدیا خاص.

چرا استفاده از InVideo بسیار آسان است؟

کار با InVideo عالی است زیرا مبتنی بر وب است. اساسا، شما مرورگر خود را اجرا می کنید، وب سایت InVideo را باز و شروع به کار روی پروژه خود می کنید.

می توانید به دنبال الگوهای خاص بگردید، از ویژگی متن به ویدیو استفاده کنید یا با یک بوم خالی شروع کنید. اگر مبتدی هستید، اکیداً توصیه می کنیم با یک الگوی از پیش ساخته شده بروید و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

InVideo یک ابزار عالی برای تقریبا هر کاربری است. چه در حال ایجاد تبلیغات، ارائه یا یک ویدیو شخصی یا تجاری باشید کار را به صورت مرحله به مرحله میتوانید براحتی پیش ببرید.

صفحه اصلی Invideo

InVideo برای آماتورها و حرفه ای ها ارائه می شود. فقط چند دقیقه طول می کشد تا یک ویدیو را برای کانال YouTube، صفحه فیس بوک یا وب سایت خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید آن را در اینستاگرام، تیک تاک یا هر جای دیگری که می‌خواهید پست کنید.

نکته جالب تر از InVideo این است که آنها تعداد زیادی آموزش دارند. این پلتفرم به‌جای اینکه کاربران را سردرگم بگذارد تا بفهمند چگونه به تنهایی از این سرویس استفاده کنند ابزارها و ویژگی‌های فراوانی برای هر نوع کاربری دارد که می‌تواند با مقالات مفید به کمک شما برسند.

آنها شما را از طریق اصول اولیه، کار بر روی قالب ها، ویرایش متن، برش و کنترل سرعت پخش، افزودن تصاویر و تغییر اندازه آنها، اضافه کردن شکل ها و پوشش ها، دست و پنجه نرم کردن با موسیقی و صداگذاری و بسیاری موارد دیگر راهنمایی می کنند. اگر مشکلی دارید، مطمئناً راه حلی در آموزش InVideo پیدا خواهید کرد. اما، اگر وقت ندارید یک آموزش را مرور کنید، می توانید با خدمات پشتیبانی انسانی ۲۴ ساعته InVideo صحبت کنید.

InVideo متمایز است زیرا نه تنها استفاده از آن بسیار آسان است، بلکه در هر مرحله از ایجاد ویدیو شما را راهنمایی میکند.

تجربه و پیشنهادات شما؟

خب پس از بررسی سرویس کاربردی InVideo و معرفی قابلیت های آن نوبت شماست که تجربه خود هنگام ساخت ویدیو توسط این ابزار با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. امیداوریم توانسته باشید یک فیلم یا ویدیو حرفه ای توسط این ویدیو ادیتور آنلاین ساخته باشید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.