رهنامه بهترین تبلت مناسب برای جوانان - رهنامه

بهترین تبلت مناسب برای جوانان

در سال‌های اخیر که ویروس کرونا منجربه خانه نشینی دانش‌آموزان شده است و شاگردان از داخل خانه درس می‌خوانند،‌ این سؤال به‌ وجود آمده که چرا تبلت برای دانش‌آموزان بهتر از گوشی است؟ در این مطلب در مورد بهتر بودن تبلت نسبت به گوشی توضیح می‌دهیم. علاوه‌ بر آن،‌ بهترین تبلت‌های مناسب برای جوانان را معرفی می‌کنیم.

برای جوانان تبلت بهتر است یا گوشی؟

در خرید تبلت یا گوشی برای فرزند خود در مرحله اول باید به سن او دقت کنید. توجه داشته باشید که فرزند شما با وجود تبلت به احتمال کمتر وارد فضای مجازی می‌شود. درنتیجه، درصورتی‌که فرزند شما کمتر از ۱۵ سال سن دارد، بهتر است برای او یک تبلت تهیه کنید. حتی کارشناسان هم تهیه گوشی برای کودکان زیر ۱۴ سال را تأیید نمی‌کنند. این کار به کودکان کمک می‌کند تا از آسیب‌های روحی در امان بمانند.

گذشته از این‌ها، ‌دلایل بسیاری وجود دارد که ثابت می‌کند چرا تبلت برای دانش آموزان بهتر از گوشی است. به‌عنوان اولین و مهم‌ترین دلیل می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تبلت قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به گوشی دارد. این موضوع برای جامعه امروز ایران یکی از مهم‌ترین دلایل محسوب می‌شود. دلیل دیگر آن است که باتری تبلت‌ها بسیار بهتر از گوشی‌ها عمر می‌کنند.

برای جوانان تبلت بهتر است یا گوشی

همچنین، اندازه صفحه‌نمایش تبلت بزرگ‌تر است. این ویژگی برای سلامت چشم دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد. علاوه‌بر آن، برنامه‌هایی مانند Google Sheets، Microsoft Office و Google Docs در گوشی‌های هوشمند در دسترس هستند، اما استفاده و ویرایش آن‌ها در صفحه‌نمایش کوچک گوشی معمولاً سخت است.

به‌طورکلی‌، تبلت عملکرد مشابه‌تری مانند لپ‌تاپ دارد. در واقع این دستگاه‌ها نسخه‌های تکامل یافته گوشی‌های هوشمند هستند. در نتیجه، ترکیبی از قابلیت‌های هر دو دستگاه را دارند. علاوه‌بر آن،‌ با خرید تبلت شما می‌توانید یک صفحه کلید هم تهیه کنید تا به‌راحتی تایپ کنید.

بهترین مدل‌های تبلت برای نوجوانان

تا اینجا در این مورد توضیح دادیم که چرا تبلت برای دانش آموزان بهتر از گوشی است. درادامه بهترین تبلت‌هایی که برای آشنایی نوجوانان با دنیای تکنولوژی مناسب هستند را معرفی می‌کنیم.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 LTE SM-T515

تبلت Galaxy TAB A 10.1 با بدنه فلزی و قیمت مناسب می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نوجوان شما باشد. صفحه نمایش این مدل، ۱۰ اینچ است و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد که دقت تصویر آن به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد. البته، رم این مدل ۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که باعث می‌شود برای اجرای همزمان چندین برنامه انتخاب مناسبی نباشد. دوربین جلوی این تبلت کیفیت ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشت آن کیفیت ۸ مگاپیکسلی دارد.

تبلت اپل مدل iPad 10.2 inch 2019 WiFi

اگر به برند اپل علاقه‌مند هستید، ۱۰٫۲ iPad یکی از بهترین‌ها به‌شمار می‌رود. در واقع، این برند این گزینه را برای استفاده دانشجویان و دانش‌آموزان تولید کرده است. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی این آیپد وضوح تصویر ۱۶۲۰×۲۱۶۰ پیکسل دارد و تراکم ۲۶۴ پیکسل ارائه می‌دهد. این گزینه از Apple Pencil Series و Smart Keyboard هم پشتیبانی می‌کند.

تبلت لنوو مدل Tab 7 Essential

تبلت لنوو مدل Tab 7 Essential

تبلت لنوو مدل Tab 7 Essential با ظرفیت ۱۶ گیگابایت جزو محصولات ارزان قیمت این شرکت محسوب می‌شود. در ساخت بدنه این تبلت از پلاستیک مات استفاده شده است. با توجه به قیمت این گزینه، می‌توان گفت که نمایشگر با کیفیتی برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی این تبلت به ۱۶ گیگابایت می‌رسد که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD هم ارائه می‌دهد.

تبلت سامسونگ مدل ۸٫۰  Galaxy Tab A

تبلت سامسونگ مدل ۸٫۰Galaxy Tab A  همراه با قلم S Pen عرضه می‌شود. این گزینه، یکی از جدیدترین گزینه‌های تولید شده توسط سامسونگ است که جزو محصولات میان‌رده آن قرار می‌گیرد. سایز صفحه نمایش این تبلت، ۸ اینچ است و دقت تصویر فول‌اچ‌دی ارائه می‌دهد. همچنین، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان در این دستگاه فراهم شده است.

منبع: اینجا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,706 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.