رهنامه حل مشکل ساسبند شدن توییتر - رهنامه

اگر شما زمان زیادی برای رشد حساب توییتری خودتان کرده باشید، 🐦 وقتی پیام معلق شدن حسابتان را ببینید. نگران و ناراحت می شوید. نا امید نباشید حساب کاربری شما قابل بازیابی است. ما در این مطلب از رهنامه به حل مشکل ساسبند شدن توییتر می پردازیم. برای اینکه علت قفل شدن اکانت توییتر خود را بدانید این مطلب را تا انتها بخوانید.

دلایل ساسبند شدن توییتر

Easy Ways to Unlock or Unsuspend Your Twitter Account

اگر حساب توییتر شما قفل شده یا به حالت معلق درآمده است راهکارهای ساده ای برای بازگرداندن صفحه توییتر شما وجود دارد. توییتر ممکن است به دلیل استفاده از هویت جعلی، ارسال هرزنامه، استفاده از ربات، جعل اطلاعات کاربری سایر حسابها ممکن است حساب کاربری شما را محدود یا قفل کند. همچنین اگر فکر کند رفتار شما توهین آمیز و یا مشکوک است حساب توییتر شما را معلق یا محدود و قفل خواهد کرد. ضمن اینکه توییتر ممکن است حس کند حساب کاربری شما هک شده باشد. در این صورت هم حساب شما را از دسترس خارج می کند. در این مطلب از رهنامه قصد داریم نحوه بازیابی اکانت معلق توییتر خود را از تایید اطلاعات کاربری تا ارسال درخواست بازیابی بررسی کنیم.

ارسال هرزنامه

یکی از دلایل رایج ساسبند شدن و غیر فعال شدن اکانت توییتر هرزنامه (Spam)، کلاه برداری یا سوء استفاده است. در این حالت اکانت توییتر به طور موقت از دسترس خارج می شود. این اقدامات قوانین را نقض می کند. در این حالت ممکن است کاربران دیگر تهدید شوند. توییت هایی بنویسید که به رشد اکانت شما کمک کند. تنها در موارد نادر ممکن است حساب شما به دلیل خطای توییتر از دسترس خارج شود!

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

امنیت حساب

اگر توییتر رفتار غیر عادی از اکانت شما ببیند. همچنین اگر تشخیص دهد که اکانت شما در معرض خطر است. در این حالت برای امنیت بیشتر حساب شما را از دسترس خارج می کند. این کار برای امنیت اکانت های کاربران از هک و فعالیت های مخرب انجام می شود.

محتوای نامناسب

محتوای نامناسب مثل جعل هویت، تهدید، محتوای توهین آمیز منجر به از دسترس خارج شدن اکانت توییتر می شود. اگر حساب شما توسط شخصی به دلیل محتوای نامناسب گزارش شده باشد، توییتر اکانت شما را به صورت دائم از دسترس خارج می کند.

۳ حالت و مشکل ساسبند شدن توییتر

باید بدانید یکی از ۳ حالت زیر ممکن است برای حساب شما اتفاق بیفتد.

حالت Read-Only

اگر حساب شما محدود شده است باید از ۱۲ ساعت تا ۷ روز منتظر بمانید تا حساب شما به صورت خودکار دوباره فعال شود. معمولا اگر برای اولین بار و به صورت تصادفی قوانین را نقض کرده باشید این حالت اتفاق می افتد. در این حالت شما فقط باید منتظر رفع محدودیت حساب توییتر خود بمانید.

حالت محدود و قفل شده

اگر توییتر تشخیص بدهد که حساب شما مشکوک است. حساب کاربری شما را محدود و قفل می کند. در این حالت شما باید مالکیت حساب خود را تایید کنید.

حالت تعلیق دائم

اگر حساب توییتر شما به صورت دائم از دسترس خارج شده باشد. حسابتان از دید عمومی حذف می شود. پیامی برای شما می آید که کدام قوانین را نقض کرده اید. همچنین اجازه ایجاد حساب جدید را نخواهید داشت. این شکل جدی تر از قانون توییتر است. اما اگر فکر می کنید اشتباهی رخ داده است بازیابی حساب شما همچنان امکان پذیر است.

حل مشکل ساسبند شدن توییتر

در حالت اول محدودیت اکانت توییتر بعد از طی شدن زمان تعلیق مجددا توییتر شما فعال می شود. اما در دو حالت دیگر برای برگرداندن اکانت توییتر نیاز است شماره تلفن خود را تایید کنید یا ایمیل بفرستید. در ادامه مطلب دو حالت دیگر تعلیق اکانت توییتر را بررسی می کنیم.

حل مشکل ساسبند شدن با تایید حساب های محدود و قفل شده

روش اول برای رفع ساسبند توییتر تایید مالکیت اکانت است. وقتی افراد از ناشناس بودن حساب خود برای آزار دیگران سوء استفاده کنند. حتی اگر محتوا گذاری مناسب با حساب کاربری ثبت نشده داشته باشند. توییتر حساب کاربری را محدود و قفل می کند. برای رفع این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

ابتدا وارد توییتر شوید. https://twitter.com شما می توانید با نسخه تلفن همراه را با iPad، iPhone.Android وارد حساب کاربری خودتان شوید. اگر پیامی دریافت کرده اید که می گوید حساب شما به دلیل فعالیت مشکوک و نقض قوانین توییتر محدود شده است. در این حالت معمولا شما می توانید با تایید هویت خود حساب خودتان را بازیابی کنید. توییتر ممکن است به دلیل فعالیت هایی مانند ربات، توهین به توییتر و محتوای نامناسب حساب شما را محدود یا قفل کند.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

نحوه تایید شماره یا ایمیل بازیابی

بر روی گزینه Start کلیک کنید. اگر پیامی می بینید که حساب شما قفل شده است (Your account has been locked).

یا لطفا حساب خود را تایید کنید (please verify your account).

یا حساب شما به دلایل امنیتی قفل شده است (Your account has been locked for security purposes).

در این حالت شما باید شماره تلفن یا ایمیل خودتان را تایید کنید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر
اگر گزینه Start را نمی بینید. این زمانی اتفاق می افتد که حساب شما به دلیل نقض قوانین توییتر گزارش شده باشد. یا در نقض قبلی حسابتان را تایید کرده باشید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

شما می توانید برای استفاده محدود از حسابتان بر روی گزینه Continue to Twitter کلیک کنید.

شماره خود را وارد کنید. در این مرحله توییتر می خواهد که شماره خودتان را وارد کنید. بعد از چند دقیقه کد تایید از طریق پیام صوتی یا متنی به شماره شما ارسال می شود. اگر نمی توانید شماره خود را وارد کنید بر روی ارسال از طریق ایمیل کلیک کنید. بعد از چند دقیقه کد تایید به ایمیل شما فرستاده می شود. اگر بعد از چند دقیقه کد تایید را دریافت نکردید. پوشه های Spam و یا Junk را نگاه کنید.

کد تایید را وارد کنید و روی Submit یا Verify کلیک کنید.دریافت کد تایید از طریق تماس صوتی یا پیام متنی و یا ایمیل ممکن است کمی طول بکشد. بعد از دریافت کد تایید آن را در فیلد مربوطه وارد کنید.

تغییر رمز عبور حساب توییتر

اگر حساب شما به دلیل فعالیت مشکوک قفل شده و شما کار اشتباهی انجام نداده اید. بهتر است بعد باز شدن قفل صفحه تان رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر توییتر شما را به صفحه بازیابی رمز نمی برد مراحل زیر را دنبال کنید:

در سمت چپ پنل کاربری بر روی سه نقطه کلیک کنید.

بر روی Settings & privacy کلیک کنید.

روی Your Account کلیک کنید.

روی Change your password کلیک کنید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

رمز عبور فعلی خود را وارد و سپس رمز جدید را وارد کنید.

روی Confirm Password و سپس Done کلیک کنید.

تعلیق دائم حساب توییتر چندان غیر معمول نیست. به دلیل تغییر دائمی قوانین بسیار اتفاق می افتد. پس برای بازیابی بهتر حساب خودتان همه توییت ها، لیست فالوورها را ذخیره کنید. نگهداری یک نسخه پشتیبان در زمان بازیابی حساب کمک خوبی می تواند باشد.

ارسال درخواست تجدید نظر در زمان غیر فعال شدن اکانت توییتر

روش دوم برای حل مشکل ساسبند شدن توییتر ارسال درخواست تجدید نظر است. ابتدا وارد توییتر شوید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

اگر اکانت شما معلق است و نمی توانید با ایمیل یا شماره تلفن آن را بازیابی کنید. اگر تعلیق حساب شما دائمی است و کار اشتباهی انجام نداده اید می توانید ایمیل تجدید نظر بفرستید. اگر گزینه تایید ایمیل یا شماره تلفن را نمی بینید، بر روی گزینه Continue to Twitter برای استفاده محدود از حسابتان کلیک کنید.

آموزش 2 روش حل ساسبند توییتر

اگر حساب شما به طور موقت محدود شده باشد، در این صفحه شمارش معکوس برای بازیابی خودکار را مشاهده خواهید کرد. معمولا محدودیت موقت بعد از ۱۲ ساعت تا ۷ روز به طور خودکار رفع می شود. توییت کردن، ری توییت و لایک کردن ممکن است در زمانی که حسابتان محدود است کار نکند.

اگر حساب شما به دلیل نقض قوانین توییتر تعلیق شده است تا زمان رفع شدن آن نمی توانید توییت کنید. اما می توانید پیام خود را ارسال کنید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

اگر علت ساسبند شدن توییتر شما برای توییتر واضح باشد اکانت شما را برای همیشه از دسترس خارج می کند. تنها راه استفاده دوباره از حسابتان ارسال درخواست تجدید نظر است.

اگر به طور محدود به حسابتان دسترسی دارید قبل از ارسال ایمیل تجدید نظر توییت هایی که قوانین را نقض می کنند حذف کنید.

ارسال ایمیل تجدید نظر برای بازیابی اکانت توییتر

اگر حتی به طور موقت هم به حسابتان دسترسی ندارید برای ارسال ایمیل تجدید نظر مراحل زیر را دنبال کنید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

وارد لینک زیر شوید.

https://help.twitter.com/forms/general?subtopic=suspended

این فرم رسمی تجدید نظر توییتر است. آن را پر کنید. اطلاعات اضافی برای بازبینی و تجدید نظر در مورد حساب معلق شما کمک خواهد کرد. در این فرم توضیح دهید که چرا فکر می کنید حسابتان اشتباها معلق شده و شما قوانین را نقض نکرده اید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

دلیلی برای نقض نکردن قوانین و رفتار مناسب خود بنویسید. اگر حساب شما هک شده است توضیح دهید که اختیاری درباره محتوا گذاری ندارید. در صورتی که کنترل حسابتان را بدست گرفتید حتما اطلاع دهید. مهمتر از همه رفتار و لحن مودبانه داشته باشید. نام و مشخصات خود را کامل وارد کنید. هر قسمتی که نیاز دارد اطلاعات خود را به روز کنید. آدرس ایمیلی را وارد می کنید توییتر از طریق آن با شما ارتباط برقرار می کند.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

در صورت درخواست کارت شناسایی معتبر را وارد کنید. اگر حساب شما به دلیل زیر سن قانونی بودن تعلیق شده باشد. در این حالت دکمه آپلود تصویر (Upload Image) برای شما ظاهر می شود. در اینجا تصویر کارت معتبر خود را آپلود کنید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

حالا بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

آموزش 2 روش حل ساسبند شدن توییتر

توییتر بعد از تصمیم گیری درباره حساب شما، از طریق ایمیل با شما تماس می گیرد. در آموزش حل مشکل ساسبند شدن توییتر راه حل های مناسب برای رفع ساسبند شدن حساب توییتر را بررسی کردیم. به یاد داشته باشید تنها و تنها یکبار ایمیل درخواست تجدید نظر خود را بفرستید.

نظرات و پیشنهادهای شما؟

آیا اکانت حساب توییتری شما از دسترس خارج شده است؟ شما دلیل ساسبند شدن توییتر خود را پیدا کردید؟ تا به حال از کدام روش برای بازگرداندن اکانت خود استفاده کردید؟ در این مطلب رهنامه ما به بررسی حل مشکل ساسبند شدن توییتر پرداختیم. نظرات و پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 186 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 2 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها