رهنامه خرید دستگیره کابینت نئوکلاسیک طلایی - رهنامه

دستگیره ها اجزایی جدای ناپذیر از کابینت هستند که باید با ظرافت انتخاب شوند و با صرفه و با دوام بماند زیرا رابطه مستقیم با دست و کشش دارند خصوصا در خانواده هایی که فرزند کوچک دارند دوام و عمر آن اهمیت بیشتری پیدا میکند

در دنیای امروز با پیشرفت صنعت چوب،جدیدترین دستگیره های کابینت ساخته می شود و به بازار عرضه می شود

دستگیره های کابینت با شکل زیبای خود باعث می شود تا کابینت تا جلوه بسیار خوبی به خود بگیرد ودرمرحله اول زیبایی آشپزخانه و بعد خانه شما را بیشتر کند

نکته قابل توجه این است که انتخاب دستگیره در نشان دادن فضای آشپزخانه هم اهمیت دارد به طور مثال برای کوتاهی سقف آشپزخانه میتوانید از دستگیره های عمودی استفاده کنید که باعث کشیدی کابینت میشود و نمای بلند تری به سقف میدهد .رعایت همین نکات باعث زیبایی و محبوبیت آشپز خانه شما می گردد..انواع مختلفی از دستگیره ها وجود دارد مانند تک پیچ و دو پیچ، که دستگیره کابینت نئوکلاسیک دارای مزایای زیادی از جمله طراحی خاص، به روز بودن، کیفیت بالا می باشدکه میتوانید با دقت و مقایسه این محصول را سفارش دهید.

برای انتخاب هوشمندانه پیشنهاد می کنیم خرید دستگیره کابینت نئوکلاسیک داشته باشید زیرا ظاهری بسیار زیبا داردکه متناسب با کابینت های نئو میباشد. انتخاب و جزئی نگری در کابینت و طراحی بسیار اهمیت دارد و باید حتما در نظر بگیرید که فقط طرح کابینت و رنگ مهم نیست.

 

دستگیره کابینت سفید طلایی

از جمله دستگیره های کابینت سرامیکی لوکس، دستگیره های سفید طلایی می باشند که ظاهر بسیار شیکی دارند. دستگیره یکی از اجزاء دکوراسیون آشپزخانه است که با وجود کوچکی اگر به درستی انتخاب شود ظاهر آشپزخانه را بسیار شیک و دلپذیر می نماید و در جلوه کابینت ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

این رنگ دستگیره ها اگر در کنار کابینت های براق استفاده شوند فضا را بزرگ تر نشان می دهند و همان طور که گفته شد برای آشپزخانه های کوچک انتخاب بسیار مناسبی هستند. این رنگ دستگیره در انواع خطی و دکمه ای وجود دارند که نوع خطی جلوه بیشتری بر روی کابینت ایجاد می کند؛ ولی نوع دکمه ای یا تک پیچ برای افرادی که ساده پسند هستند گزینه مناسب تری می باشد.

بدنه دستگیره های سفید طلایی ترکیبی از سرامیک و فلز به رنگ های صدفی و طلایی می باشد و اکثرا به صورت مواج و طرحدار هستند که ظاهر آنها را زیباتر می کند. این دستگیره ها در اشکال مختلف تولید می شوند و همان طور که اشاره شد انتخاب آنها به سلیقه مشتری بستگی دارد و بهتر است علاوه بر ظاهر و زیبایی به کاربرد و راحتی آنها در هنگام استفاده نیز دقت شود.

قیمت دستگیره کابینت طلایی مات بسیار متنوع و متفاوت می باشد که به عواملی همچون جنس مواد اولیه به کار رفته و سایز دستگیره ها و مهمتر از همه به نوع آبکاری آنها بستگی دارد.

 

دستگیره کابینت شیشه ای

تنوع دستگیره ها باعث سردرگمی خریدار می شود. برخی از دستگیره ها هر چند که بسیار زیبا هستند اما برای هر دکوراسیونی کاربرد ندارند و نه تنها باعث زیبایی آشپزخانه نمی شوند، بلکه جذابیت فضا را نیز از بین می برند.

یکی از انواع لاکچری دستگیره ها، دستگیره کابینت شیشه ای است که از شیشه مشکی یا سفید و بدنه فلزی با رنگ نقره ای تولید شده است و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد همیشه توسط خانم های خوش سلیقه انتخاب می گردد.

این نوع دستگیره، از شیشه های نشکن و با کیفیت ساخته شده است و به دو صورت مات و براق در بازار موجود می باشد. دستگیره شیشه ای را هم برای کابینت هایی که درب آن ها شیشه است و هم برای کابینت های مدرن می توان استفاده کرد. دستگیره کابینت شیشه ای در سه سایز تهیه شده اند که می توانیم به تک پیچ، ۹۶ و ۱۶۰ اشاره کنیم. انتخاب هر یک از این سایزها، متناسب با اندازه کابینت انجام می شود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 406 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 24 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.