رهنامه خرید ظروف چینی سرامیکی به صورت تکی رنگی + سرویس کریستال خورشیدی - رهنامه

در حال حاضر ظروف بلور و کریستال با تنوع بسیار بالایی تولید می شوند. قیمت سرویس بلور خورشیدی نیز تا حد زیادی به محل تولید آن بستگی دارد.

تفاوت عمده بلور و کریستال را می توان در میزان سرب به کار رفته در آنها دانست. ظرف های کریستالی از درصد بالاتر سرب برخوردار هستند. این مسئله باعث می شود؛ که درخشان تر و شکیل تر به نظر برسند.

ظرف های بلوری سرویس کریستال خورشیدی از استحکام بیشتری برخودار می باشند. در حالی که وسایل کریستالی تا حدودی حساس و شکننده اند.

همان طور که پیشتر نیز اشاره شد؛ قیمت سرویس بلور خورشیدی در بازار به موارد مختلفی بستگی دارد.

مارک محصول، محل ساخت، میزان مرغوبیت کالا، طرح، نقش، مدل و مواردی از این قبیل بر قیمت سرویس بلور اثر می گذارند.

به طور کلی طرح بلور خورشیدی از پر طرفدارترین طرح های موجود در بازار است. این ظروف در قالب سرویس های دکوری، پذیرایی، غذاخوری و … ارائه می گردند.

علاوه بر نوع سرویس بلور، عواملی مثل شرایط بازار، نوسان نرخ ارز و نحوه تجارت نیز می توانند؛ قیمت محصول را تغییر دهند.

به عنوان مثال گاهی اوقات شاهد اختلاف قیمت سرویس بلور خورشیدی در بازار شهرهای مختلف ایران می باشیم.

انواع ظروف چینی

ظروف چینی ایرانی ارزان نمونه ای از پر فروش ترین چینی ها در کشورمان می باشند.

به طور کلی انواع ظروف چینی در زمینه های مختلفی با هم تفاوت دارند. برخی از مهم ترین این اختلافات عبارتند از:

  • محل ساخت ظروف چینی
  • مارک ظروف چینی
  • مواد به کار رفته در تولید ظروف
  • میزان مرغوبیت مواد اولیه و کیفیت ساخت
  • میزان استحکام ظرف چینی
  • طرح و رنگ ظروف چینی
  • تکی یا سرویس بودن ظروف
  • حجم و اندازه ظرف ها
  • قیمت ظروف چینی

امروزه خرید ظروف چینی به صورت تکی برندهای زیادی در داخل و خارج کشور به کار طراحی و تولید لوازم چینی می پردازند. زیرا وسایل چینی از سالم ترین ظرف ها بوده؛ و خطری برای سلامتی انسان ندارند.

پیش از این اشاره کردیم؛ که یکی از عوامل تغییر دهنده قیمت ظروف چینی، نحوه خرید و فروش آن می باشد.

مسلماً قیمت عمده ظروف چینی پایین تر از قیمت خرده آنها است. برای خرید ظروف چینی ایرانی ارزان به صورت عمده می توان به مراکز اصلی فروش مراجعه کرد.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری به کارخانه یا مراکز اصلی پخش وجود نداشته باشد؛ می توان از سایت های اینترنتی کمک گرفت. البته منظور سایت های معتبر فعال در حوزه فروش چینی ایرانی است.

لازم به ذکر است؛ که خرید و فروش عمده ظروف چینی ایرانی به صورت اینترنتی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. چرا که این شیوه تجارت علاوه بر صرفه جویی در وقت، بسیاری از هزینه های جانبی را کاهش می دهد. زیرا در این شیوه، واسطه های تجری حذف شده اند.

ظروف غذاخوری سرامیکی رنگی

یکی از روش های مهم، اصولی و تاثیر گذار برای کم کردن و کنترل اشتها استفاده از ظروف رنگی به خصوص سرویس غذاخوری سرامیکی رنگی می باشد. پژوهش ها نشان می دهد که ظروف غذا خوری سرامیکی رنگی ناخواسته اشتها را افزایش داده و برخی نیز مانع از خوردن بیش از حد می شوند . این موضوع حتی در مورد مکانی که در آن جا غذا خورده می شود نیز صادق است .

 رنگ آبی از دسته رنگ های سرد و آرام بخش می باشد که افراد با دیدن این رنگ احساس آرامش کرده و حرکات و رفتار او آهسته می شود . ظروف سرامیکی رنگی درمورد خوردن غذا نیز برقرار است . اگر قصد دارید از ظروف آبی رنگ در میزهای ناهار خوری یا حتی ظروفی که در آن روزانه برای غذا استفاده می کنید، بکار بگیرید یقین داشته باشید که آرامش خاصی را در خود و مهمان ها خواهید یافت که این امر باعث خواهد شد فرد تشویق به آهسته خوردن غذا شود.

رنگ قرمز از جمله رنگ هایی است باعث ایجاد شور و هیجان ، بالا بردن فعالیت بدن ، راحت هضم شدن غذا ، نیرو بخشی و احساس گرسنگی می شود . معمولا با دیدن این رنگ حین خوردن غذا تمایل به خوردن بیش تر شده و سرعت خوردن غذا نیز بالا می رود .بنابراین از این ظروف می توان برای کودکانی که خیلی تمایلی برای غذا خوردن نداشته و یا حتی بیمارانی که دچار سوء تغذیه بوده و حتی سالمندان استفاده کرد.

بنابراین به طور حتم می توان گفت که یکی از دلایل مهمی که در بسیاری از رستوران ها و فست فودها در سراسر جهان و به خصوص در کشور ما از ظروف یا صندلی های قرمز رنگ استفاده می شود، جذب بالای مشتری است. تا از این طریق بتوانند بر میزان اشتهای مشتریان بیافزایند و میزان فروش خود  را تا حدودی افزایش دهند.

پیشنهاد می کنیم در کنار ظروف غذاخوری سرامیکی رنگ آبی از رنگ سبز نیز استفاده کنید . رنگ سبز از جمله رنگ های طبعیت است که با خود آرامش به همراه دارد و این خاصیت آرامش بخشی تاثیر مثبتی بر میزان اشتها خواهد داشت. این رنگ گرچه خاصیت آرامش بخشی دارد اما استفاده از آن در کنار رنگ های گرم مثل قرمز و زرد باعث تحریک معده خواهد شد و به طور حتم بر میزان اشتهای آنان تاثیر گذاشته و تمام مهمانان از پذیرایی شما لذت می برند به طوریکه مزه ای به یادمانی از غذای شما در ذهن آنان به جای خواهد ماند.

اگر شما جز افرادی هستید که از سرویس ظروف غذاخوری سرامیکی مشکی لذت می برید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ظروف رنگ قرمز در کنار مشکی است تا بر زیبایی سفره شما بیافزاید. همچنین سلیقه شما را در میزبانی دوچندان کرده و بر جلوه میز پذیرایی شما می افزاید. می توان در کنار ظروف پذیرایی مشکی از ظروف سفید رنگ نیز استفاده کرد که خود نیز جلوه دیگری از میزبانی شما خوهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 342 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.