رهنامه راهنمای خرید بیمتال اشنایدر - رهنامه

یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین تجهیزات در صنعت برق بیمتال اشنایدر محسوب می شود .امروزه در اکثر موتور های الکتریکی ،بیمتال استفاده شده است .این وسیله جزء تجهیزاتی می باشد که معمولا” سالها از آن استفاده می شود پس در هنگام خرید باید نهایت دقت خود را به کار ببرید تا انتخاب درستی داشته باشید و مدتی پس از خرید ، از انتخاب خود پشیمان نشوید.با توجه به پیشرفت فناوری و وجود برند های متفاوت در بازار انتخاب بیمتال مناسب کار دشواری می باشد .

اگر شما می خواهید این مقاله را بخوانید احتمالا می دانید بیمتال چیست! اما برای افرادی که نمی دانند این وسیله ی پرکاربرد چیست یک توضیح خیلی کوتاهی می دهیم .بیمتال اشنایدر یک وسیله ی حفاظتی می باشد که از موتور در برابر اضافه بار محافظت می کند در واقع از بیمتال برای اندازه گیری دما استفاده می شود و کنترل دما در گیج های دما و ترموستات ها توسط این تجهیز الکتریکی صورت می گیرد.

حتما شما نیز انواع و اقسام بیمتال ها را با برند های گوناگون در مغازه ها دیده اید و انتخاب یک بیمتال مناسب از میان آن ها با خصوصیات و انتظارات مد نظرتان ، برایتان مشکل ساز شده است و به دنبال راهنمای خرید بیمتال مناسب هستید.همراه ما بمانید تا تمامی مواردی که در هنگام خرید بی متال باید بدانید را به شما بگوییم.

 

راهنمای خرید بیمتال اشنایدر

چرا از بیمتال باید استفاده کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید این تجهیز الکتریکی را بخرید باید بدانید در چه زمانی از آن استفاده می شود؟

اجازه بدهید اینگونه برایتان توضیح دهیم ، ابتدا از کنتاکتور ها شروع می کنیم کنتاکتور اشنایدر یک کلید مغناطیسی است که در ساختار آن تنها بویین تحریک و تیغه هایی دیده می شود اما برای حفاظت هایی مثل اضافه بار ساخته نشده است و نمی تواند در مقابل برخی مشکلات از موتورهای الکتریکی محافظت کند.پس باید یک وسیله ای وجود داشته باشد که این وظیفه را بر عهده بگیرد و آن وسیله همان رله های حرارتی یا بی متال می باشند که به زیر کنتاکتورها متصل می شوند.بنابراین متوجه شدید در صنعت برق و موتورهای الکتریکی وجود بیمتال ها امری ضروری است و وجود آن ها باعث جلوگیری از خطرات احتمالی مانند آتش سوزی  می شود و ایمنی را در موتورهای الکتریکی تضمین می کند.

بیمتال

انواع بیمتال

بیمتال ها انواع مختلفی دارند برخی بیمتال ها بر اساس رنج جریان دسته بندی می شوند برخی دیگر از بیمتال ها بر اساس نحوه ی ریست شدن آن ها به دسته هایی تقسیم می شوند.

بیمتال ها بر اساس نحوه ی ریست شدن به سه دسته تقسیم می شود این سه دسته عبارت اند از: ۱-دستی ۲-اتوماتیک۳-دستی و اتوماتیک

شما در هنگام خرید باید بدانید به کدام یک از این سه نیاز دارید و کدام برای شما مناسب تر است . بنابراین قبل از خرید باید تفاوت بین این سه دسته را بدانید که ما برای شما هر سه مدل را به طور مختصر برایتان توضیح داده ایم.

بیمتال دستی که به  manual  هم معروف است ، بعد از این که در مدار عمل می کنند و مدار قطع می شود فلز بیمتال سرد شده و به حالت اولیه خود بازمی گردد اما کنتاکت های داخل بیمتال در همان حالتی که بودند باقی می مانند و برای برگرداندن آن به حالت اولی که بود باید دکمه ی reset را به طور دستی فشار دهید تا دوباره بیمتال عمل کند.

بیمتال اتوماتیک نیز مانند بیمتال دستی عمل می کنند با این تفاوت که کنتاکت های بیمتال اتوماتیک به طور خودکار عمل می کنند و بعد از گذشت زمانی و در یک دمای مشخص به حالت اولیه باز می گردد .

نوع سوم این وسیله اینگونه است که به هر دو مدل دستی و اتوماتیک کار می کند و از هر دو مدل دستی و اتوماتیک آن در یک دستگاه می توانید استفاده نمایید.

 بیمتال اشنایدر

نکات مهم در هنگام خرید بیمتال

چه بیمتالی باید بخرید؟ این یکی از سوالات پر تکرار شما دوستان است .باید به شما بگوییم خرید بیمتال به موارد بسیاری بستگی دارد که در ادامه به توضیح بیشتر درباره ی آن می پردازیم:

چه میزان بودجه ای برای خرید بیمتال در نظر گرفته اید؟

قیمت بیمتال اشنایدر نسبت به کارایی آن متفاوت است و رنج قیمت آن از ۵۰۰ هزارتومان تا ۱۰ میلیون تومان می باشد شما در هنگام خرید باید بودجه ی خود را مشخص کنید سپس به خرید اقدام فرمایید.

در این قسمت بهتر است که به شما یک مسئله ای را دوستانه بگوییم حتما به این نکته توجه کنید که هر ارزانی بی دلیل نیست و هر گرانی دلیل بر این نیست که آن کالا مناسب شما می باشد.

آیا خدمات پس از فروش برای شما اهمیت دارد؟

اگر این مورد برای شما بسیار اهمیت دارد پس باید از نمایندگی معتبر که گارانتی اصلی را دارد بیمتال را تهیه کنید.که ما در ادامه نمایندگی پرفروشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما” از نمایندگی ای خرید کنید که گارانتی اصلی را داشته باشد تا شما نگران خرابی های احتمالی دستگاه نشوید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

 خرید بیمتال

نمایندگی تهران اشنایدر

قطعا” نام اشنایدر را شنیده اید و دلیل آن که این شرکت بسیار معروف شده است محصولات درجه یک آن می باشد.

نمایندگی تهران اشنایدر در زمینه ی فروش محصولات اشنایدر مانند بیمتال اشنایدر ، کنتاکتور اشنایدر ، کلید هوایی اشنایدر  و … فعالیت می نماید.تهران اشنایدر بهترین قطعات اشنایدر را همراه با گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد .برای مشاوره گرفتن از کارشناسان این گروه به سایت  tehranschneider.com مراجعه نمایید و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید این نمایندگی به تمامی سوال های شما پاسخ می دهد و به طور رایگان برای خرید تجهیزات الکتریکی مشاوره می دهد.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 28 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.