رهنامه ساعت هوشمند چی بخرم؟ - رهنامه

خرید ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند یکی از جدیدترین گجت‌ها در دنیای هوشمند هستند که به مرور در حل تبدیل شدن به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان هستند. این ساعت‌ها با قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند شرایطی را فراهم می‌کنند که کاربران بتوانند همزمان چند کار را انجام دهند. ساعت‌های هوشمند با این هدف عرضه شده‌اند که کاربران بتوانند مدیریت زندگی دیجیتال خود را بهتر در دست بگیرند. قابلیت مشاهده اعلان‌های تماس‌ها و پیام‌ها، قابلیت پاسخگویی به تماس‌ها و پیام‌ها، قابلیت پایش وضعیت سلامتی بدن و غیره از جمله قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند هستند که به بهتر شدن زندگی کمک می‌کنند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید و می‌خواهید به دنیای این گجت‌ها وارد شوید می‌توانید از میان ساعت ‌های هوشمند پرطرفدار در بازار یک مدل را بر حسب نیاز خود انتخاب کرده و خریداری نمایید. اما برای خرید هر یک از این مدل‌ها ابتدا باید برخی نکات را مدنظر قرار دهید.

  • هم‌خوانی سیستم عامل گوشی هوشمند با ساعت مورد نظر اولین و مهم‌ترین نکته است که باید به آن توجه شود.
  • بررسی برخورداری ساعت هوشمند از حس‌گرهای GPS و ضربان قلب در صورتی که پایش وضعیت سلامتی توسط ساعت هوشمند برای شما اهمیت دارد.
  • بررسی ظرفیت باتری نکته مهم دیگری است که هنگام خرید باید مدنظر قرار بگیرد و مدلی برای خرید انتخاب شود که بتواند ساعات زیادی از روز را بدون نگرانی همراه شما باشد.
  • کیفیت ساخت، نوع طراحی و قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی مختلف از دیگر نکاتی است که باید در زمان خرید مورد توجه قرار بگیرد.

 

ساعت‌های هوشمند پرطرفدار

بررسی مدل‌های پرطرفدار ساعت هوشمند در بازار یکی دیگر از نکاتی است که می‌تواند به انتخاب یک مدل مناسب کمک شایانی بکند.

ساعت هوشمند شیائومی میبرولایت

  • ساعت هوشمند شیائومی میبرولایت

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند در بازار است که به دلیل قابلیت‌های بسیار خوب و قیمت ارزان و مقرون به صرفه از محبوبیت زیادی برخوردار است. این ساعت هوشمند امکانات ورزشی و سلامتی زیادی دارد از این میان می‌تواند به پایش مداوم ضربان قلب، سنجش فشار خون، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون اشاره کرد. سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید و iOS و دوام بالای باتری (تا ۸ روز ماندگاری)‌ و طراحی زیبا و شیک از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند است.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

  • ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴

این ساعت هوشمند از سامسونگ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری به بازار عرضه شده است که از محبوب‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید. نمایشگر همیشه روشن از نوع سوپر آمولد، برخورداری از گواهی IP68، حسگر سنجش ضربان قلب با قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، سنجش فشار خون، بررسی و پایش کیفیت خواب کاربر، پایش وضعیت استرس و پشتیبانی از قابلیت نوار قلب از جمله ویژگی‌های این ساعت هوشمند است که از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه با ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

ساعت هوشمند اپل سری 7

  • ساعت هوشمند اپل سری ۷

یکی از ساعت‌های هوشمند پرطرفدار در بازار و آخرین مدل ارائه شده توسط این برند است. این ساعت که در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلیمتری عرضه شده است از صفحه کلید کامل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در هنگام خواب، کیفیت و شرایط خواب شما را بررسی و تجزیه و تحلیل کند. این ساعت با بدنه‌های آلومینیوم، تیتانیوم و استیل عرضه می‌شود و گران‌ قیمت‌ترین ساعت هوشمند در بازار است.

 

جمع‌بندی

ساعت‌های هوشمند که مدت زمان زیادی از ورود آن‌ها به دنیای گجت‌های هوشمند نگذشته است، مانند گوشی‌های هوشمند به مرور در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین گجت‌ها هستند و توانسته‌اند جایگاه خوبی در بین کاربران بدست آورند. این ساعت‌ها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که کاربران با توجه به نیازهای و انتظارات خود از یک ساعت هوشمند می‌توانند مدل مناسب خود را خریداری کنند.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 435 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 12 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.