رهنامه قیمت خرید دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم الکساندرایت - رهنامه

لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه های قوی لیزر موهای زائد می باشد. که توانسته است تا با دو هندپیس خود که هر کدام ۴Q است. به قسمت های مختلف بدن ارسال شود. این دستگاه در همه مدل پوستی می تواند استفاده شود. چون دو هندپیس دارد که اندازه های مختلفی دارند. بنابراین می توانند در قسمت های مختلف بدن این کار را انجام دهند. چون سایز ناحیه درمان در این دستگاه بزرگ است، پس سرعت عمل آن خیلی بالاتر از دستگاه های معمولی است. به همین دلیل در هر بار یک ناحیه بزرگ را درمان می کند.

داشتن شرایط هوشمند قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم موجب شده تا بتوان به راحتی در مرحله اول، نوع پوست، رنگ آن و جنس مو را تعیین کرد. بنابراین سرعت کار بالاتر می رود. معمولاً در همه افراد ۶ تا ۸ جلسه درمانی کافی است. تا بتوان به نتایج رضایت بخش دست یافت. قبل از خرید هر دستگاهی مشاهده و مطالعه اطلاعات آن دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لیزر یکی از راه های قطعی برای از بین بردن موهای زائد می باشد. امروزه روش های سنتی دیگر طرفداران خود را ندارند. به این دلیل که وقتی نتایج آن مقطعی می باشد و باید مدام تکرار شوند. بنابراین در دراز مدت نتایج خوبی حاصل نمی شود. امکان دارد گاهی به بعضی روش ها واکنش نشان دهید. اما استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد می تواند برای همیشه شما را از شر موهای زائد خلاص کند. ابتدا روند رشد موها خیلی کند می شوند و سرانجام به صورت کامل از بین می روند. برای اینکه بتوانید به نتایج فوق العاده دست پیدا کنید باید روند حذف موهای زائد را تا انتهای جلسات انجام دهید. هر دستگاهی می تواند برای یک نوع پوست و مو نتایج خوبی داشته باشد. الیته اکثر دستگاه های لیزر در انواع پوست ها موفق بوده اند. به صورت کلی هرچه رنگ پوست و مو با هم متفاوت باشند، نتایج انجام لیزر فوق العاده خواهند بود.

لیزر موهای زائد و زیبایی

امروزه در همه جای دنیا استفاده از دستگاه های لیزر، برای از بین بردن موهای زائد، به امری طبیعی تبدیل شده است. به گونه ای که اکثر مردم مزایا استفاده از آن و همچنین شرایط و کاربردهای آن را می دانند.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع پوست می تواند کارایی مناسبی را از خود نشان دهد. این به آن معنی است که فقط مختص یک رنگ پوست نمی باشد. شاید شما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، فکر کنید که لیزر قابل بازگشت است.

اما باید این موضوع را به شما یادآوری کنیم که، اگر به توصیه پزشکان قبل و بعد از انجام لیزر گوش دهید، می توانید لیزر را به عنوان یک روش ماندگار برای خلاصی از موهای زائد خود، در نظر بگیرید.

در حالت کلی دو نوع روش برایح ذف موی زائد وجود دارد. یکی روش لیزری و دیگری روش غیر لیزری نامیده می شود. روش های لیزری شامل لیزر دایود و الکساندرایت می باشد. که الکساندرایت با طول موج پایین است و لیزر دایود با طول موج بالا می باشد. این لیزر ها به صورت ترکیبی در بعضی دستگاه ها هم استفاده می شوند. یعنی دستگاه های لیزری وجود دارند که هر دو روش را با هم دارند. سیستم های غیر لیزری مانند آی پی ال و ای لایت هستند. این نوع لیزر ها با فلش لامپ زنون کار می کنند. که می توانند با استفاده از نور و رادیو فرکانس این کار را انجام دهند. این موضوع باعث می شود که بر روی موهای کم رنگ و سفید اثر بهتری داشته باشند.

 

دستگاه لیزر رفع موی زائد الکساندرایت چیست؟

تکنولوژی لیزر در واقع تاباندن نور با طول موجی مشخص است. می دانیم که نور توسط رنگ های تیره بهتر جذب می شود. بنابراین در رفع موی زائد با استفاده از لیزر می گوییم هر چقدر که مو تیره تر باشد چون جذب نورش بیشتر است تاثیرگذاری بهتر است.

در کشور های اروپایی رنگ موی بسیاری از افراد کاملا بور است. قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت بنابراین باید راه حلی برای این مشکل پیدا می شد. دستگاه لیز الکساندرایت با طراحی پیشرفته ای که دارد این مشکل را حل کرده است. بنابراین افراد با پوست روشن هم به خوبی تاثیر این دستگاه را در کوتاه ترین زمان می بینند.

طول موج به کار رفته در دستگاه لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانو متر است.

دانشمندان برای اینکه بتوانند بهترین نتیجه را از تکنولوژی لیزر بگیرند تا بتوانند به رفع دائمی موهای زائد دست پیدا کنند سنگ ها و کانی های گوناگونی را بررسی نموند.

کانی الکساندرایت که در این دستگاه استفاده می شود گرانقیمت ترین سنگ و حتی از الماس گران تر است. و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد برای این دستگاه از آن استفاده می شود.

برای خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت دست دوم می توانید با ما در ارتباط باشید. تمامی دستگاه ها قبل از فروش به طور کامل چک می شود و برای قیمت گذاری ارزیابی می شود. در صورت داشتن گارانتی، گارانتی به شما منتقل می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.