رهنامه لیست لوازم جانبی ضروری موبایل که باید همراه گوشی بخرید! - رهنامه

لوازم جانبی ضروری موبایل

جالب است بدانید که فرآیند خرید گوشی هوشمند جدید تنها به خرید گوشی ختم نمی‌شود زیرا بسیاری از لوازم جانبی هستند که حتما باید همراه با آن تهیه شوند. البته، بسیاری از افراد نمی‌دانند که همراه با گوشی جدیدشان، باید چه لوازم دیگری تهیه کنند. در این مطلب، لوازم جانبی ضروری گوشی موبایل را بررسی می‌کنیم.

همراه با گوشی چه لوازم جانبی تهیه کنیم؟

احتمالاً شما هم با این صحنه مواجه شده‌اید که هنگام خرید لوازم جانبی، فروشنده انواع لوازم از برندهای مختلف را پیش روی شما می‌گذارد تا انتخاب کنید. این موضوع باعث سردرگمی‌تان می‌شود،‌ اما اگر شما پیش از رفتن به خرید، به طور دقیق بدانید که به چه لوازمی احتیاج دارید، می‌توانید خرید موفق‌تری داشته باشید.

لوازم جانبی که تهیه آن‌ها همراه با گوشی هوشمند ضروری است شامل موارد زیر می‌شوند:

برچسب محافظ صفحه‌نمایش گوشی

گرچه بسیاری از گوشی‌های بالارده دارای محافظ صفحه‌نمایش هستند، اما بهتر است که فارغ از نوع و رده گوشی خود، حتماً برای آن برچسب محافظ تهیه کنید. درحالی‌که تهیه این برچسب برای گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده کاملاً ضروری است، اگر گوشی شما دارای این محافظ باشد دیگر خرید برچسب محافظ برای شما یک لوازم جانبی ضروری گوشی موبایل محسوب نمی‌شود.

محافظ صفحه‌نمایش گوشی

پاوربانک

یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی گوشی هوشمند، پاوربانک است. حتی اگر در زمان خرید گوشی پول کافی برای تهیه پاوربانک ندارید، می‌توانید مدتی بعد این وسیله را تهیه کنید. این دستگاه در زمان سفر یا در مواقعی که به پریز دسترسی ندارید بیشترین کاربرد را دارد.

مونوپاد

احتمالاً در چند سال اخیر با نام مونوپاد زیاد برخورد کرده‌اید. این وسیله به‌تازگی به بازار عرضه شده است و کاربرد زیادی در عکاسی دارد. در صورتی که اهل عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک مونوپاد همراه گوشی هوشمند خود تهیه کنید. این وسیله جانبی قیمت چندان بالایی ندارد و با صرف حداقل ۳۰ هزار تومان می‌توانید آن را تهیه کنید.

هندزفری

بدون شک، یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی ضروری گوشی موبایل، هندزفری است. بهترین نوع این وسیله، به‌خصوص برای افرادی که نمی‌توانند گوشی دست بگیرند، نوع بلوتوثی آن است. برای مثال، در مورد افرادی که به‌طور مداوم در پشت فرمان با گوشی صحبت می‌کنند، این وسیله بیشترین کاربرد را دارد.

هندزفری

کابل تبدیل OTG

اگر به لپ‌تاپ دسترسی ندارید یا در مورد کار کردن با لپ‌تاپ کم حوصله هستید، ‌تهیه کابل تبدیل OTG می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. با استفاده از این کابل شما می‌توانید هر وسیله‌ای که با USB کار می‌کند را به گوشی یا تبلت خود متصل کنید. برای مثال، این کابل چنین شرایطی ایجاد می‌کند تا فلش، ‌هارد اکسترنال، موس یا کیبورد را به گوشی خود وصل کنید. البته، میزان ضرورت این وسیله جانبی کاملاً به استفاده شما بستگی دارد. در صورتی که استفاده‌های این چنینی زیاد دارید، بهتر است این کابل را تهیه کنید. اما قبل از خرید بررسی کنید که گوشی شما از این کابل‌ها پشتیبانی کند.

شارژر

معمولاً شارژر مناسب با هر گوشی در جعبه آن قرار داده می‌شود، اما اخیراً برخی از برندها شارژر را از اقلام درون جعبه گوشی‌های هوشمند خود حذف کرده‌اند. در این صورت هنگام خرید گوشی حتماً باید به خرید شارژر مناسب با آن توجه داشته باشید. اگر هم گوشی مورد نظر با شارژر همراه است، می‌توانید انواع شارژرهای دیگر مانند شارژرهای فندکی و بی‌سیم را تهیه کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.