رهنامه آموزش کامل اتصال ایرپاد به لپ تاپ ویندوز و مک بوک - رهنامه

ایرپاد ? از محبوب‌ترین هندزفری‌ های دنیا است. Airpods سیمی ندارد و نمی‌توان آن را مانند هندزفری‌ های معمولی و با سیم به کامپیوتر وصل کرد. با این حال، شما می‌توانید از طریق بلوتوث، ایرپاد را به کامپیوتر خود وصل کنید. در این مطلب از رهنامه به آموزش کامل اتصال ایرپاد به لپ تاپ ویندوز و مک بوک می‌پردازیم.

نحوه وصل شدن ایرپاد به ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷ و مک بوک

?How to Connect Airpods To Windows and Mac

اگر برایتان وسال پیش آمده است که آیا ایرپاد پرو به لپ تاپ وصل میشود؟ پاسخ مثبت است! با توجه به این که ایرپاد مانند هندزفری‌های معمولی سیم ندارد، نمی‌توانید آن را با جک به کامپیوتر وصل کنید. با این حال نحوه اتصال ایرپاد به لپ تاپ بسیار ساده است. در این مطلب از رهنامه نحوه اتصال ایرپاد به لپ تاپ ویندوز ۷، ۸، ۱۰ و مک بوک را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آموزش نحوه اتصال ایرپاد به ویندوز ۱۰

پیش از اتصال AirPod به ویندوز ۱۰، آن را درون کیس بگذارید و شارژ کنید. پس از شارژ شدن درب کیس را باز کنید و دکمه دایره‌ای روی کیس را شار دهید و نگه دارید تا چراغ درون کیس روشن شود. در AirPods Max باید دکمه تنظیم صدا را فشار دهید و نگه دارید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

سپس برای اتصال ایرپاد به ویندوز ۱۰ وارد منوی Start شوید و روی Settings کلیک کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

حال روی Devices کلیک کنید. سپس گزینه Add Bluetooth or other device را انتخاب کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

Bluetooth را انتخاب کنید. حال برای اتصال ایرپاد به لپ تاپ، در صفحه Add a device گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

برای وصل شدن ایرپاد به کامپیوتر، از میان دستگاه‌های نمایش داده شده، AirPods خود را انتخاب کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

سپس صفحه‌ای می‌آید که در آن نوشته شده ایرپاد شما به کامپیوتر وصل شده است. حال Done را بزنید. اکنون می‌توانید ایرپاد را از کیس بیرون بیاورید و استفاده کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

برای کنسل کردن اتصال Airpod به لپ تاپ کافی است آنان را درون کیس خودشان بگذارید. به محض اینکه آن‌ها را از کیس دربیاورید و بلوتوث ویندوز شما نیز روشن باشد، به کامپیوتر وصل خواهند شد و می‌توانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید. البته این در صورتی است که در این میان آن‌ها را به دستگاه دیگر وصل نکرده باشید. اگر نصب ایرپاد به لپ تاپ انجام نمی‌شود، آنان را درون کیس بگذارید و این مراحل را دوباره امتحان کنید.

برای آشنایی با ترفندهای مربوط به ایرپاد اپل، مطلب ترفندها و نکات مهم استفاده از Apple AirPods را مطالعه کنید.

آموزش دوباره وصل شدن ایرپاد به ویندوز ۱۰

برای وصل شدن ایرپاد به لپ تاپ، به Settings  و سپس Devices  بروید. حال Bluetooth & other devices را انتخاب کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

حال برای وصل شدن ایرپاد به ویندوز ۷، ۸ و ۱۰، در فهرست دستگاه‌های Pair شده ایرپاد خود را انتخاب کنید و Connect را بزنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

اگر ایرپاد درون گوشتان باشد، صدایی خواهید شنید. علاوه بر این، زیر نام ایرپاد شما متن Connected voice, music نمایان خواهد شد.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

برای حل مشکل عدم اتصال ایرپاد به کامپیوتر، مطلب آموزش ۱۱ روش حل مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی و کامپیوتر را مطالعه کنید.

نحوه اتصال ایرپاد به مک بوک

ابتدا ایرپاد را درون کیس بگذارید تا شارژ شود. سپس درب آن را باز کنید و دکمه روی کیس را فشار دهید و نگه دارید تا چراغ درون کیس روشن شود. برای وصل شدن ایرپاد به مک بوک از Apple menu وارد System Preferences شوید. سپس روی Bluetooth کلیک کنید تا روشن شود. در صفحه Bluetooth و در بخش Devices، ایرپاد خود را پیدا کنید. سپس روی Connect بزنید. حال می‌توانید ایرپاد را از کیس بیرون بیاورید و استفاده کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

اگر با ارور Couldn’t connect to this device مواجه شدید و ایرپاد به مک بوک وصل نمی‌شود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

در ابتدا بلوتوث را خاموش کنید. چند دقیقه‌ای صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید و مراحل گفته شده را بروید. همچنین می‌توانید هر دو دستگاه را خاموش کنید و کمی صبر کنید. سپس دوباره آن‌ها را روشن کنید و مراحل بالا را بروید.

شیوه دیگر این است که ایرپاد را Reset کنید. برای این کار در آیفون یا آیپد وارد Settings و بخش Bluetooth شوید. سپس برای جفت کردن ایرپاد روی علامت I کنار AirPods بزنید. سپس روی Forget This Device بزنید. حال ایرپاد را درون کیس بگذارید و درب آن را باز کنید. سپس دکمه روی کیس را به مدت ۱۵ ثانیه نگه دارید. حال مراحل بالا را دوباره انجام دهید.

نحوه دوباره وصل شدن ایرپاد به مک بوک

برای استفاده دوباره از ایرپادی که با مک بوک Pair شده است، کافی است روی آیکون بلوتوث که در نوار منو قرار دارد، کلیک کنید. ایرپاد را روشن کنید و درون گوش خود بگذارید. حال نام ایرپاد خود را انتخاب کنید و Connect را بزنید. به جای این کار می‌توانید روی آیکون تنظیم صدا کلیک کنید.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

سپس روی نام ایرپاد خود کلیک کنید. زمانی که ایرپاد وصل شود صدایی خواهید شنید که به شما نشان می‌دهد ایرپاد و مک بوک به هم متصل شده‌اند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه نحوه اتصال ایرپاد به ویندوز ۱۰ و مک بوک را آموزش دادیم. آیا موفق شدید ایرپاد خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 586 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.