رهنامه خرید لپ تاپ‌های ایسوس و لنوو در فروشگاه کامپیوتر سورس - رهنامه

کافی است قصد خرید لپ تاپ را داشته باشید تا پس از جست‌وجو در بازار سرتاسر تنوع، نام دو قاتل پرچمدار در سرزمین لپ تاپ‌های قدر یعنی ایسوس و لنوو به بخورد. دو برند صاحب‌نامی که توانسته‌اند سهم خیلی زیادی از بازار خرید و فروش لپ تاپ‌ها را از آن خود کنند. در این مطلب قصد داریم با شما درباره خرید لپ تاپ ایسوس و لنوو صحبت کنیم. اگر شما هم در مرحله آخر خرید، کماکان مردد هستید که انتخاب بهتر کدام است، تا انتها با ما همراه باشید.

ایسوس و یا لنوو؟ کدامیک بهتر است؟

در بحث خرید لپ تاپ ایسوس و یا حتی خرید لپ تاپ لنوو باید بدانید که تنوع مدل‌های موجود در بازار بسیار بالاست، تنوعی که شامل حال طراحی بدنه، سخت افزار و یا حتی کارآیی می‌شود. بنابراین دو برند ایسوس و لنوو برای هریک از شما بنابر نکات مدنظرتان، گزینه‌های روی میز بسیاری دارند. اگرچه تنوع مدل‌های مختلف در برند ایسوس بیشتر است اما این مسئله، تنوع بالای محصولات لنوو را از نظر سخت افزاری، طراحی بدنه، وزن، لمسی بودن یا نبودن و … زیر سوال نمی‌برد.

هرچند که در بحث مارکتنیک و تبلیغات، برند ایسوس نبض بازار را در دست دارد و شاید بتوان گفت از دید عده بسیاری، ایسوس موثرتر و وسیع‌تر برنامه‌های تبلیغاتی خود را پیاده می‌کند اما با این وجود، سهم لنوو از بازار فروش لپ تاپ نیز قابل اغماض نمی‌باشد.

ایسوس و یا لنوو؟ کدامیک بهتر است؟

خرید لپ تاپ ایسوس تایوانی یا خرید لپ تاپ لنوو مورد تایید آمریکا

شاید برایتان جالب باشد بدانید که از نظر کیفیتی، محصولات ساخت لنوو، علی رغم آنکه ساخت کشور چین هستند دارای تاییدیه IMB آمریکا می‌باشند. البته این مسئله، در تضاد با کیفیت لپ‌ تاپ‌های ایسوس نیست. گرچه ممکن است که در بازار، به واسطه تبلیغات وسیع برند ایسوس، این احساس القا شود که محصولات ایسوس کیفیت بالاتری دارند اما در واقعیت تفاوت فاحش آنچنانی بین این دو برند از نظر کیفیتی وجود ندارد.

خدمات پس از فروش کدام یک بهتر است؟

بدون شک هم به هنگام خرید لپ تاپ ایسوس و هم به هنگام خرید لپ تاپ لنوو، فروشنده شما را نسبت به خدمات پس از فروش قابل اعتماد و مناسب هر یک از این دو برند، مطمئن می‌سازد. لازم به ذکر است که تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش برند ایسوس در مقایسه با برند لنوو کمتر است

بهترین لپ تاپ‌های ایسوس و لنوو

برای این سوال، پاسخ قطعی وجود ندارد. چراکه بسته به نیازی که قرار است لپ تاپ خریداری شده برای شما مرتغع سازد، پاسخ به این سوال دستخوش تغییراتی می‌شود. لازم به ذکر است که این مسئله می‌تواند بر اساس هزینه‌ای که قرار است صرف خرید لپ تاپ کنید، جواب‌های متفاوتی داشته باشد. هر یک از این دو برند مدل‌های متنوعی برای کاربردهای مختلفی اعم از گیمینگ، انجام کارهای گرافیکی، انجام محاسبات سنگین و پردازش داده … در رنج‌های قیمتی متفاوتی روانه بازار کرده‌اند. مدل‌هایی که رقابت تنگاتنگ بسیاری باهم دارند!

فروشگاه سورس، فروشگاهی برای همه سلیقه‌ها

فرق نمی‌کند چه قصد خرید لپ تاپ ایسوس را داشته باشید و چه خرید لپ تاپ لنوو، یکی از آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌هایی که می‌توانید جهت خرید لپ تاپ به آن مراجعه کنید، فروشگاه کامپیوتر سورس است. در این فروشگاه، مجموعه‌ای از بهترین مدل‌های این دو برند صاحب نام یعنی لنوو و ایسوس عرضه شده است. در فروشگاه سورس، محصولاتی همچون لپ تاپ دارای گارانتی‌های معتبر هستند. از نظر قیمتی نیز محصولات فروشگاه سورس، در نازل‌ترین مقدار ممکن عرضه می‌شوند.

جهت مشاهده انواع لپ تاپ های ایسوی و لنوو میتوانید به آدرس https://source-computer.com/  مراجعه کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 9 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.