رهنامه آموزش نصب و دانلود برنامه شنود گوشی اندروید - رهنامه

برنامه های مختلفی وجود دارند که میتوانید آن ها را نصب کنید و صدای مکان مورد نظر خود را شنود کنید و صدا را از طریق دستگاه دیگر مانند هدفون های بلوتوثی بشنوید. 👂 در این مطلب از رهنامه به آموزش نصب و دانلود برنامه شنود گوشی اندروید میپردازیم.

دانلود قویترین برنامه شنود

Download The Ultimate Super Hearing Apps for Android Phone

اگر صدای محیط اطراف شما کم است و میخواهید آن را بهتر بشنوید میتوانید از برنامه شنود در گوشی های اندروید استفاده کنید. برنامه های مختلفی وجود دارند که هرکدام ویژگی های مختلفی دارند. در ادامه به آموزش دانلود برنامه شنود گوشی اندروید و نحوه استفاده از آن ها میپردازیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه شنود مکالمات Safe Headphones

Safe Headphones برنامه ای برای گوشی های اندرویدی است که میتوانید از آن برای شنود استفاده کنید. این یعنی میتوانید آن را به هدفون بلوتوثی خود متصل کنید و صدای اطراف خود را بشنوید. برای این کار ابتدا این برنامه را دانلود کنید. بعد از دانلود و طی کردن مراحل نصب برنامه شنود روی گوشی، روی آیکن آن دوبار ضربه بزنید تا باز شود.

نصب برنامه شنود روی گوشی

بعد از باز شدن برنامه شنود روی سه نقطه بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید. بعد از باز شدن منو گزینه Change microphone را انتخاب کنید.

برنامه شنود موبایل

از طریق کادر باز شده روی منو کشویی ضربه بزنید و میکروفون مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای استفاده از هدفون های بلوتوثی گزینه Bluetooth microphone را انتخاب کنید. سپس هدفون های بلوتوثی خود را به گوشی متصل کنید.

برنامه شنود مکالمات

گزینه زیر نوشته را فعال کنید. از طریق منو Volume gian میتوانید میزان صدا را تنظیم کنید. اکنون برنامه آماده است و میتوانید گوشی را در اتاقی بگذارید و در اتاق دیگر از طریق هدفون بلوتوثی صدایی که گوشی شما دریافت میکند را بشنوید.

دانلود برنامه شنود گوشی

Ear Scout بهترین برنامه شنود موبایل

Ear Scout برنامه دیگری است که میتوانید برای شنود صداهای اطراف خود از آن استفاده کنید. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد. این یعنی شما میتوانید به سادگی از آن استفاده کنید و پیچیدگی خاصی ندارد. بنابر این برای شنود صدای محیط اطراف با استفاده از Ear Scout ابتدا این برنامه را دانلود کنید.

برنامه شنود

پس از دانلود برنامه شنود بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و گوشی اندرویدی خود را به یک هدفون بلوتوثی متصل کنید. پس از آن وارد برنامه Ear Scout شوید. روی دایره بزرگ وسط صفحه ضربه بزنید. اکنون این برنامه فعال شده است و میتوانید گوشی خود را در هر محلی قرار دهید و از طریق هدفون بلوتوثی خود صدایی که به گوشی میرسد را بشنوید. برای کم یا زیاد کردن میزان صدا میتوانید نوار Audio Volume را به سمت بالا یا پایین بکشید.

نصب برنامه شنود

همچنین این برنامه به شما این امکان را میدهد تا حین شنود صدای مکان مورد نظر، آن صدا را ضبط کنید. برای این کار از طریق دو گزینه وسط صفحه، وارد تب Recorder شوید. در آخر روی گزینه Rec ضربه بزنید. حالا حین شنود، صدا ضبط میشود و پس از اتمام در گوشی شما ذخیره میشود.

بهترین برنامه شنود موبایل

Spy Ear برنامه شنود گوشی دیگران

یکی دیگر از برنامه شنود مکالمات، Spy Ear است. این برنامه ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد و شما میتوانید از این ویژگی ها برای بهتر شنیدن صدا استفاده کنید. به عنوان مثال این برنامه حاوی اکولایزر است. شما میتوانید با اکولایزر Spy Ear میزان فرکانس صدا را تغییر دهید و صدا را واضح کنید. همچنین اگر صدای اطراف کم است و به راحتی نمیتوانید بشنوید میتوانید میزان صدا را افزایش دهید.

دانلود برنامه شنود

برنامه شنود گوشی Spy Ear مانند برنامه Ear Scout قابلیت ضبط صدا را نیز دارد. این باعث میشود اگر هدفون بلوتوثی ندارید صدا را با گوشی خود توسط این برنامه ضبط کنید و بعد آن را گوش دهید. برای استفاده از این برنامه شنود صدای محیط ابتدا آن را دانلود کنید. پس از نصب برنامه شنود وارد Spy Ear شوید و این برنامه را فعال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند برنامه شنود مخفی پرداختیم. آیا شما توانستید با نصب برنامه های گفته شده از آن ها استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود و نصب برنامه شنود موبایل در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 31 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها