رهنامه آموزش ۱۶ روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp) - رهنامه

برنامه اسنپ (Snapp) ❕ از نخستین سرویس های درخواست خودرو آنلاین در ایران است. کاربرانی که از برنامه اسنپ استفاده می کنند، ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند. امروز در رهنامه نحوه حل مشکل برنامه اسنپ را به شما آموزش خواهیم داد.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان و مسافر

How to Fix Snapp App Problems

برنامه اسنپ شامل دو برنامه اسنپ رانندگان و مسافران می باشد. این برنامه آنلاین بوده و بنابردلایل مختلف ممکن است در استفاده از برنامه دچار مشکل شوید. دلایل مختلفی هم برای بروز مشکل وجود دارند اما به هر حال با کمک یکی از روش های زیر، مشکل شما رفع خواهد شد.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

برخی از رانندگان اسنپ که از گوشی اندروید استفاده می کنند، مشکلاتی در اپلیکیشن آن ها رخ داده است که اسنپ راه حل مختص به آن ها را ایجاد کرده است. این مشکل از طریق پیامک هم به اطلاع رانندگان رسیده است.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

برای حل این مشکل ابتدا باید فایل رفع مشکل اسنپ رانندگان را دانلود کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

روی فایل دانلود شده تپ کنید. از شما خواسته می شود تا رمز قفل گوشی خود را وارد کنید. برای این کار می توانید از اثر انگشت، پترن و.. نیز استفاده کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

در منوی باز شده، در باکس اول عبارت Snapp را تایپ کنید. OK را بزنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

منتظر بمانید تا در پایان عبارت Snapp Installed را مشاهده کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

فرایند به اتمام رسیده و مشکل رفع می شود.

همینطور اگر از کاربران برنامه دیوار هم هستید و در استفاده از آن هم دچار مشکل شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل ۱۲ روش رفع مشکل برنامه دیوار در اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

مشکل باز نشدن برنامه اسنپ در گوشی های iOS

مشکل دیگری که برای کاربران آیفون به وجود آمده است، محدودیت ایجاد شده توسط اپل در اپ استور است. در اینصورت دیگر کاربران آیفون نمی توانند از برنامه اسنپ در گوشی خود استفاده کنند. برای رفع این مشکل شما فعلا می توانید از نسخه وب اسنپ استفاده کنید. تمام امکانات اپلیکیشن در نسخه وب نیز موجود است.

مشکل باز نشدن برنامه اسنپ در گوشی های iOS

البته برای راحت تر شدن کار بهتر است از یک میانبر به جای وارد کردن آدرس استفاده کنید. ابتدا وارد سامانه app.snapp.ir شوبد. سپس روی share تپ کرده و Add to home screen را بزنید. در نهایت با تاچ روی Add یک شورتکات به صفحه شما اضافه می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

آپدیت برای رفع مشکلات برنامه اسنپ رانندگان

در بسیاری از موارد برای کارکرد صحیح برنامه، اپلیکیشن باید به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت باشد. در غیر اینصورت نمی توانید به درستی از آن استفاده کنید. به سادگی به اپ استور خود رفته و اسنپ را آپدیت کنید.

آپدیت برای رفع مشکلات برنامه اسنپ رانندگان

بررسی اینترنت

همانطور که می دانید اسنپ برای کار نیاز به اتصال اینترنت دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت مناسب متصل شده است. با باز کردن برنامه های آنلاین می توانید از این اتفاق مطمئن شوید.

ریستارت گوشی

گاهی نیز مشکلات نرم افزاری مختلفی ممکن است رخ دهد که با سادگی با یک ریستارت برطرف می شود. به همین جهت گوشی خود را ریستارت کنید.

ریست تنظیمات شبکه

وجود تنظیمات نامناسب شبکه هم می تواند دلیل دیگر بروز مشکل باشد. برای رفع این مشکل نیز باید اقدام به ریست کردن تنظیمات شبکه گوشی کنید. ما قبلا در رهنامه نحوه ریست تنظیمات شبکه را به شما آموزش داده ایم.

ریست تنظیمات شبکه

حذف حافظه کش

در موارد دیگر وجود داده های معیوب در حافظه کش و دیتا برنامه، باعث بروز مشکل می شود. شما به سادگی با حذف کش و دیتا برای اسنپ، می توانید مشکل را رفع کنید.

حذف حافظه کش

غیر فعال کردن تغییر دهنده آیپی

آیا از تغییر دهنده های آیپی به صورت مداوم استفاده می کنید؟ برنامه اسنپ در زمان فعال بودن تغییر دهنده های آیپی ممکن است نتواند به درستی ارتباط برقرار کند. به همین منظور بهتر است برنامه های تغییر دهنده آیپی را غیر فعال کرده و سپس وارد اسنپ شوید.

مشکل در سرور

همیشه خطا از سمت کاربر نبوده و در برخی از موارد نیز ممکن است مشکل از سمت سرور برنامه باشد. برای بررسی این مورد می توانید اجرا برنامه را در گوشی های دیگر تست کنید. در صورتی که اکثر کاربران با این مشکل مواجه بودند، با گزارش به پشتیبانی برنامه باید تا رفع مشکلات صبر کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ در آیفون و.. با خارج شدن از حساب کاربری

بعضی از کاربران با خراج شدن از اکانت خود و وارد شدن مجدد به آن توانسته اند مشکل را رفع کنند. بنابراین شما هم می توانید این روش را تست کنید.

بررسی مجوز برای رفع مشکل برنامه اسنپ

برنامه اسنپ برای اجرای صحیح خود نیاز به دسترسی به مجوز های مختلفی دارد. به تنظیمات دستگاه رفته و بررسی کنید که مجوز های لازم را برای دسترسی برنامه فعال کرده باشید.

غیر فعال کردن آنتی ویروس

وجود آنتی ویروس می توانند در اجرای برنامه ها خصوصا برنامه های آنلاین اختلالاتی ایجاد کند. برای بررسی بیشتر آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و مشکل را تست کنید.

بررسی تارخ و زمان

با کمک مطالعه مطلب آموزش تنظیم تاریخ و زمان گوشی، اقدام به آپدیت زمان و تاریخ گوشی خود کنید. اگر تاریخ و زمان آپدیت نباشد، ممکن است برنامه در اجرای صحیح دچار مشکل شود.

آپدیت گوگل پلی سرویس برای رفع مشکل نصب اسنپ Google Play Services

آپدیت کردن گوگل پلی سرویس، راه دیگر رفع این مشکل است. از طریق اپ استور اقدام به آپدیت این برنامه ها کنید. سپس مشکل را تست کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ درایور (مشکل ورود)

برای ورود به برنامه، مطمئن شوید که کد ارسالی را به درستی وارد می کنید. در قدم بعدی اتصال اینترنت را چک کنید. در صورتی که همه موارد درست بود، ممکن است اکانت شما مسدود شده باشد. جهت بررسی این موضوع باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

عدم دریافت درخواست سفر برای رانندگان

ابتدا شما باید وضعیت خود را به فعال و در دسترس تغییر دهید. در غیر اینصورت قادر به دریافت درخواست نیستید. پس از این کار موقعیت مکانی گوشی باید روشن باشد و به اینترنت متصل باشید.

در پایان در صورتی که از نقشه پیش فرض برنامه راضی نبودید، مطالعه مطلب آموزش تغییر نقشه پیش فرض به ویز در گوشی اندروید و آیفون برای اسنپ و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش حل مشکل اسنپ را به شما معرفی کردیم. شما چه مشکلی داشتید و با کدام روش رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه مشکلات متداول برنامه اسنپ رانندگان و مسافران را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.