رهنامه آموزش ۳ روش تغییر عکس بک گراند آیفون - رهنامه

با رونمایی iOS جدید، اپل تغییرات قابل توجهی در تغییر عکس بک گراند آیفون، صفحه قفل یا همان Lock Screen معرفی کرد که شامل قابلیت تنظیم پس زمینه آیفون برای تغییر مکرر بین مجموعه ای از عکس ها با یک ضربه ساده به صفحه می باشد. 🖼️ در این مطلب رهنامه، به آموزش ۳ روش تغییر عکس بک گراند آیفون میپردازیم، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چگونه عکس بک گراند ایفون را عوض کنیم؟

?How to Change the iPhone Background Picture

اگر می‌خواهید با انواع روش‌ها و انتخاب‌هایی که برای تغییر بک گراند یا تصویر زمینه در گوشی‌ موبایل‌های اپل یا آیفون پیش رویتان قرار دارد آشنا شوید، تنظیمات بک گراند آیفون گفته شده در این مطلب را تا انتها بخوانید. ممکن است در آیفون شما با توجه به نسخه آی او اس مراحل کمی متفاوت باشند.

انواع بک‌گراند در گوشی‌های آیفون و آیپد

اگر می‌خواهید پس زمینه گوشی آیفون یا آیپد خود را تغییر دهید، شاید از تنوع زیاد گزینه‌های تصویر پس زمینه iPadOS 16 و iOS 16 متعجب شوید! در خود سیستم عامل آیفون، چندین تصویر پس زمینه رایگان برای استفاده وجود دارد. اپل بیشتر تصاویر پس زمینه متحرک زنده از پیش تنظیم شده را حذف کرده است، اما چند تصویر پس زمینه رایگان همچنان متحرک هستند.

توجه: با iOS 16، تصاویر زنده دیگر به عنوان پس زمینه کار نمی‌کنند. شما می‌توانید یک تصویر زنده را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید، اما آیفون یا آیپد شما از نسخه ثابت آن تصویر استفاده خواهد کرد.

چگونه پس زمینه گوشی آیفون و آیپد خود را تغییر دهیم (گزینه‌های اپل)

در مراحل زیر، به شما نشان خواهیم داد که چگونه یکی از گزینه‌های جذاب تصویر پس زمینه اپل را به عنوان صفحه اصلی، صفحه قفل یا هر دوی آن‌ها تنظیم کنید. در ادامه، نحوه تغییر پس زمینه گوشی آیفون را بررسی می‌کنیم؛ مراحل بر روی آیپد نیز همانند آیفون است.

برای تنظیم یک تصویر پس زمینه جدید اپل، اپلیکیشن تنظیمات را باز کنید.

روی گزینه Wallpaper کلیک کنید.

آموزش روش تغییر عکس بک گراند آیفون

روی Add new wallpaper کلیک کنید.

تغییر عکس پس زمینه آیفون

در اینجا شما تعداد زیادی تصویر پس زمینه جذاب مشاهده خواهید کرد.

برای دیدن بک‌گراندی که می‌خواهید خودتان انتخاب کنید، روی add کلیک کنید.

تنظیمات بک گراند ایفون

برای استفاده از این پس زمینه به عنوان عکس بک گراند اپل برای صفحه قفل و صفحه اصلی، روی گزینه ” Set as Wallpaper Pair ” کلیک کنید. اگر می‌خواهید پس زمینه صفحه اصلی خود را بیشتر ویرایش کنید، روی گزینه ” Customize Home Screen” کلیک کنید.

رنگ، گرادیانت و شفافیت را می‌توانید مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید، یا روی گزینه ” Photo ” کلیک کنید تا از گالری عکس‌های خود عکسی را به عنوان پس زمینه صفحه اصلی استفاده کنید، سپس روی ” Done ” کلیک کنید.

چگونه عکس‌های خودمان را به عنوان پس زمینه در آیفون و آیپد انتخاب کنیم؟

در ادامه آموزش نحوه سفارشی‌سازی آیفون ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک عکس ذخیره شده یا تصویر دانلود شده را به عنوان پس زمینه جدید آیفون یا آیپد خود تنظیم کنید. نحوه تنظیم یک عکس به عنوان پس زمینه صفحه قفل یا صفحه اصلی را بررسی می‌کنیم.

برای این کار ابتدا روی Photos کلیک کنید.

عکس بک گراند اپل

عکسی که می‌خواهید از آن به عنوان تصویر بک گراند استفاده کنید،‌ انتخاب کرده و روی آیکون Share کلیک کنید.

پایین‌تر بروید و گزینه Use as Wallpaper را انتخاب کنید.

برای انتخاب فیلترهای رنگی، می‌تواند صفحه را به سمت چپ یا راست بکشید.

اگر می‌خواهید از این عکس هم در صفحه Home  و هم در صفحه Lock استفاده کنید، گزینه Set as Wallpaper Pair را انتخاب کنید.

در پایان گزینه Done را بزنید.

با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس می‌توانید تغییرات بیشتری روی تصاویرتان اعمال کنید.

تغییر تصویر با Photo Shuffle

با استفاده از گزینه ” Photo Shuffle “، می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلفی از عکس‌ها را از جمله افراد، حیوانات خانگی، طبیعت و شهرها را برای نمایش به صورت تصادفی در نظر بگیرید. همچنین، در صورت تمایل، می‌توانید به صورت دستی عکس‌هایی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

مراحل اول نشان می‌دهد که چگونه یک تصویر پس زمینه صفحه قفل را براساس دسته‌بندی‌های از پیش انتخاب شده تنظیم کنید. مجموعه دوم، توضیح می‌دهد که چگونه به صورت دستی عکس‌هایی را که می‌خواهید شامل شوند، انتخاب کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه این کار انجام می‌شود.

عکس بک گراند ایفون ۱۳

برای تغییر عکس پس زمینه آیفون، به این روش، مراحل زیر را انجام دهید:

عکس بک گراند اپل

صفحه نمایش آیفون خود را باز کنید و از Face ID یا Touch ID برای باز کردن آن استفاده کنید، سپس روی صفحه قفل فشار را داده و نگه دارید تا گالری پس زمینه نمایش داده شود.

روی دکمه آبی دایره‌ای + در گوشه پایین-راست صفحه کلیک کنید.

در ردیف بالایی منوی ” Add New Wallpaper ” روی ” Photo Shuffle ” کلیک کنید.

انواع تصاویری که می‌خواهید در تصادفی شامل یا مستثنی کنید را از گالری خود علامت بزنید/بردارید. (می‌توانید روی “X افراد…” کلیک کنید تا افراد خاصی را جداگانه انتخاب کنید.)

روی ” Shuffle Frequency ” کلیک کنید.

روی ” Use Featured Photos ” کلیک کنید.

سفارشی سازی ویجت ها و..

صفحه بعدی به شما امکان تغییر سبک قلم متن نمایش ساعت و افزودن ویجت های اختیاری را می‌دهد. به سادگی روی فریم های مربوط به عناصر مختلف کلیک کنید تا تغییرات/افزوده‌هایی به تصادفی کردن تصویر پس زمینه صفحه قفل خود اعمال کنید.

روی صفحه کلیک کنید تا عکس‌ها در تصادفی شما پیش نمایش داده شوند. همچنین، می‌توانید با استفاده از حرکت پینچ، تصویر را بزرگنمایی کنید. اگر تصویری را مشاهده کنید که تمایلی به اضافه کردن آن ندارید، روی آیکن سه نقطه دایره‌ای (سه نقطه در دور) در گوشه پایین-راست صفحه کلیک کنید و گزینه ” Don’t Feature Photo ” را انتخاب کنید.

اگر مجموعه‌ای از عکس‌ها را که تصمیم می‌گیرید در آنها شامل نشوند (مثلاً حیوانات خانگی)، روی دکمه ” Shuffle Categories ” در گوشه پایین-چپ کلیک کنید و تیک آنهایی را که می‌خواهید حذف کنید بردارید. همچنین، می‌توانید به چپ و راست سوایپ کنید تا فیلترهایی که می‌توانید به عکس‌هایتان اعمال کنید را پیش‌نمایش کنید.

تغییر عکس بک گراند ایفون ۱۴

 

هنگامی که با صفحه قفل تصادفی جدید خود راضی هستید، روی گزینه “add” در گوشه بالا-راست کلیک کنید، سپس یا ” Set as Wallpaper Pair ” را انتخاب کنید یا ” Customize Home Screen ” را انتخاب کنید. اگر گزینه اول را انتخاب کرده‌اید، به طور ساده روی صفحه قفلی که تازه ایجاد کردید کلیک کنید تا فعال شود. اگر گزینه دوم را انتخاب کرده‌اید، به یک مجموعه ابزار هدایت خواهید شد که به شما امکان می‌دهد رنگ و گرادیانت پس زمینه صفحه اصلی خود را به صورت مستقل تغییر دهید یا حتی یک تصویر متفاوت برای آن انتخاب کنید. هنگامی که به سفارشی‌سازی خود پایان دادید، روی “Done” در گوشه بالا-راست کلیک کنید.

چگونه تصادفی‌سازی تصویر پس زمینه صفحه قفل را به صورت دستی انجام دهیم؟

عکس بک گراند ایفون ۱۳

آیفون خود را روشن کنید و از ‌Face ID‌ یا ‌Touch ID‌ برای باز کردن آن استفاده کنید.

روی صفحه قفل فشار داده و نگه دارید تا گالری پس زمینه نمایش داده شود.

روی دکمه آبی دایره‌ای + در گوشه پایین-راست صفحه کلیک کنید.

در ردیف بالایی منوی ” Add New Wallpaper ” روی ” Photo Shuffle ” کلیک کنید.

روی ” Select Photos Manually ” در پایین صفحه کلیک کنید.

از گزینه‌های بالای صفحه برای انتخاب انواع تصاویر یا آلبوم‌های خاص استفاده کنید، یا عبارت جستجو را در فیلد جستجو وارد کنید تا انتخاب خود را محدود کنید.

روی تصاویری که می‌خواهید در تصادفی شامل شوند کلیک کنید تا علامت تیک آبی در گوشه هر تصویر ظاهر شود.

وقتی انتخاب تصاویر خود را به پایان رسانده‌اید، روی “add” در گوشه بالا-راست کلیک کنید.

 

عکس بک گراند اپل

صفحه بعد به شما امکان می‌دهد تا سبک قلم نمایش ساعت را تغییر دهید و ویجت‌های اختیاری را اضافه کنید. به سادگی روی فریم‌های اطراف عناصر مختلف کلیک کنید تا تغییرات و اضافه کردن‌هایی به صفحه قفل تصادفی تصاویر خود اعمال کنید.

روی صفحه کلیک کنید تا تصاویر تصادفی خود را پیش‌نمایش دهید. همچنین، می‌توانید با استفاده از حرکت پینچ، تصویر را بزرگنمایی کنید. اگر تصمیم گرفتید که در نهایت یک تصویر خاص را شامل نشان ندهید، روی آیکن عکس‌ها در گوشه پایین-چپ کلیک کنید، سپس روی “Choose” کلیک کنید. روی تصویری که می‌خواهید حذف کنید، کلیک کنید، سپس روی آیکن سطل زباله در گوشه پایین-چپ کلیک کنید. برای اتمام، روی “Done” کلیک کنید.

چگونه عکس بک گراند ایفون را عوض کنیم؟

وقتی با صفحه قفل تصادفی جدید خود راضی هستید، روی “Add” در گوشه بالا-راست کلیک کنید، سپس یا ” Customize Home Screen ” را انتخاب کنید یا ” Set as Wallpaper Pair ” را انتخاب کنید. اگر گزینه اول را انتخاب کرده‌اید، به طور ساده روی صفحه قفلی که تازه ایجاد کردید کلیک کنید تا فعال شود. اگر گزینه دوم را انتخاب کرده‌اید، به یک مجموعه ابزار هدایت خواهید شد که به شما امکان می‌دهد رنگ و گرادیانت پس زمینه صفحه اصلی خود را به صورت مستقل تغییر دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه ۳ روش تغییر عکس بک گراند آیفون را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها