رهنامه آموزش ۴ روش وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید SMS - رهنامه

آیا از اکانت خود خارج شده اید و میخواهید مجددا وارد اکانت تلگرامی خود شوید، اما اس ام اس کد احراز هویت را دریافت نمیکنید؟ 💬 به غیر از اس ام اس روش های دیگری برای احراز هویت و وارد شدن به اکانت وجود دارد. در این مطلب از رهنامه به آموزش ۴ روش وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید SMS میپردازیم.

نحوه وارد شدن به تلگرام با ایمیل

?How to Log in To Telegram without A Verification Code

به دلایل مختلفی زمانی که میخواهید وارد اکانت خود در تلگرام شوید، ممکن است اس ام اس دریافت کد برای شما نیاید. در این شرایط برای وارد شدن به اکانت تلگرامی باید کد تایید را از راه دیگری دریافت کرده و وارد کنید. تلگرام برای این شرایط روش های دیگری نیز قرار داده که میتوانید از این روش ها به کد تایید خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه نحوه وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید را بررسی خواهیم کرد.

دریافت کد تلگرام از طریق تماس و وارد شدن به اکانت

تلگرام به غیر از اینکه کد احراز هویت را بخواهد برای شما پیامک کند میتواند با شما تماس گرفته و با خواندن کد با استفاده از تلفن گویا کد احراز هویت را به اطلاع شما برساند. برای استفاده از تماس تلفنی و دریافت کد وارد برنامه تلگرام شوید. سپس کشور و شماره تلفن خود را وارد کنید و روی تیک کیبورد ضربه بزنید.

گرفتن کد تلگرام از اینترنت

در مرحله بعد صبر کنید تا زمان منقضی شدن اس ام اس که حدود ۳ دقیقه است سپری شود. سپس در پایین صفحه روی Get Code on this phone یا ?Didn’t Get the Code ضربه بزنید.

وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید

اکنون منتظر بمانید تا تلفن شما زنگ بخورد و کد را از طریق تلفن گویا تلگرام دریافت کنید.

نحوه وارد شدن به حساب کاربری تلگرام با استفاده از کد QR

کد QR نیز یکی دیگر از روش های است که شما میتوانید به وسیله آن وارد حساب کاربری خود شوید. قبل از استفاده از این روش دقت داشته باشید که برای ورود به تلگرام با گوگل ابتدا باید در گوشی خود وارد حساب کاربری خود شده باشید. اگر با هیچکدام از دستگاه های خود درون اکانت خود نیستید نمیتوانید از این روش استفاده کنید. برای وارد شدن به اکانت خود توسط نسخه وب ویندوز وارد نسخه وب تلگرام شوید. سپس در گوشی خود که درون اکانت تلگرامی خود هستید، روی سه خط بالای صفحه سمت چپ ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید. در بالای صفحه سمت راست روی آیکن کد QR ضربه بزنید. وارد بخش Devices شوید.

نحوه وارد شدن به تلگرام با ایمیل

روی Link Desktop Device ضربه بزنید.

دریافت کد تلگرام از طریق تماس

در آخر دوربین گوشی را سمت کد QR ویندوز بگیرید. بعد از اسکن کد به صورت خودکار وارد اکانت تلگرامی خود میشوید.

وارد شدن به تلگرام با ایدی و دریافت پیام تلگرامی

در این روش نیز ، مانند روش قبل شما نیاز دارید تا در یکی دیگر از دستگاه های خود وارد اکانت تلگرام شده باشید و بعد از آن از طریق این روش وارد اکانت خود شوید. زمانی که میخواهید وارد اکانت خود شوید، تلگرام به غیر از ارسال اس ام اس یک پیام به اکانت شما در سایر دستگاه ها ارسال میکند. این پیام را در اکانت تلگرامی خود میتوانید مشاهده کنید. در صورتی که در دستگاه دیگری وارد اکانت خود هستید پیام را باز کنید و کد را پیدا کنید. اکنون با کدی که دارید میتوانید وارد اکانت تلگرامی خود شوید.

ورود به تلگرام با ایمیل

نحوه ورود به تلگرام با ایمیل

در جدیدترین نسخه تلگرام شما میتوانید با استفاده از ایمیل خود وارد اکانت خود شوید. اینگونه تمام مشکلات مربوط به دریافت نکردن اس ام اس و وارد نشدن به اکانت تلگرامی رفع میشود. همانطور که گفته شد این قابلیت اخیرا به تلگرام اضافه شده است. بنابر این ابتدا تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. بعد از آپدیت برنامه برای وارد شدن به تلگرام از طریق ایمیل وارد تلگرام شوید. شماره تلفن خود را وارد کنید. روی فلش پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید.

نحوه وارد شدن به حساب کاربری تلگرام

در صفحه بعد تلگرام از شما میخواهد تا ایمیل خود را وارد کنید. برای نصب تلگرام با ایمیل، ایمیل خود را وارد کرده و مجددا روی فلش پایین صفحه ضربه بزنید.

نصب تلگرام بدون کد تایید

در مرحله بعد صندوق دریافتی ایمیل خود را بررسی کنید و کدی که از طریق ایمیل دریافت کردید را وراد کنید. حالا وارد حساب کاربری خود شده اید.

وارد شدن به تلگرام از طریق ایمیل

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به گرفتن کد تلگرام از اینترنت، ایمیل و… صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای گرفتن کد تلگرام از اینترنت استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نصب تلگرام بدون کد تایید اس ام اس در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 22 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها