رهنامه بررسی و دانلود ۱۲ تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز ۱۱ - رهنامه

برای ویندوز ۱۱ نرم افزار های مختلف و متنوعی وجود دارند که از سیستم شما در برابر تهدید ها، نرم افزار های مخرب، ویروس ها و… محافظت میکنند. 🛡️ در این مطلب از رهنامه به بررسی و دانلود ۱۲ تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز ۱۱ میپردازیم.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۱

The 12 Best Antivirus for Windows 11

افراد سودجو با برنامه ها و روش های مختلفی سعی میکنند تا به ویندوز شما دسترسی پیدا کنند و آن را از کار بیندازند یا اطلاعات شما را سرقت کنند. با پیشرفت تکنولوژی این کار برای افراد سودجو راحت تر شده است، اما با این حال نرم افزار های آنتی ویروس مختلفی وجود دارد که شما میتوانید برای ویندوز خود تهیه کنید. نرم افزار های آنتی ویروس باعث جلوگیری از آلوده شدن سیستم شما میشوند. در ادامه به معرفی آنتی ویروس ویندوز ۱۱ میپردازیم و نقاط قوت هر کدام را بررسی میکنیم.

شما میتوانید نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید.

Windows Security بهترین آنتی ویروس رایگان ویندوز ۱۱

در صورتی که از ویندوز برای مدتی استفاده کرده باشید، به احتمال زیاد با Windows Security آشنا هستید. این قابلیت، یک ابزار داخلی برای ویندوز است. این ابزار برای استفاده کاربران ویندوز به صورت کامل رایگان است و همانطور که گفته شد یک ابزار داخلی است، بنابر این نیازی به نصب و دانلود برنامه ای ندارید. Windows Security در شناسایی و از بین بردن بدافزار ها و ویروس ها کاربرد دارد و از سیستم شما محافظت میکند.

آنتی ویروس ویندوز 11

Windows Security رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به Windows Security کافیست Settings ویندوز را باز کنید. سپس مسیر Update & Security> Windows Security را طی کنید. آنتی ویروس Windows Security به دلیل اینکه همراه نصب ویندوز، نصب میشود پشتیبانی ندارد و در صورتی که با مشکل مواجه شوید نمیتوانید مشکل خود را به پشتیبانی آن گزارش دهید.

دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۱ برای محافظت در برابر ویروس ها

ESET NOD32 Antivirus یکی از آنتی ویروس های محبوب برای ویندوز است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. این نرم افزار به غیر از محافظت از سیستم شما در برابر بدافزار ها و ویروس ها حالتی به نام حالت بازی دارد. این حالت باعث میشود سیستم شما حین بازی بهبود پیدا کند و تجربه بهتری داشته باشید. این برنامه جزو نرم افزار های پیشرفته برای محافظت از ویندوز شما محسوب میشود. ESET NOD32 Antivirus حجم سبکی دارد و فضای زیادی در ویندوز شما اشغال نمیکند. زمانی که شما ESET NOD32 Antivirus را نصب میکنید، این برنامه به صورت مرتب ویندوز را بررسی میکند تا تهدید های جدید را شناسایی کند.

دانلود آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 11

نرم افزار ESET NOD32 Antivirus گاهی به اشتباه ممکن است نتایج مثبت را به اشتباه نشان دهد، بنابر این حین استفاده بهتر است چند بار تست گرفته شود. رابط کاربری ESET NOD32 Antivirus ممکن است در ابتدا کمی پیچیده باشد.

دانلود آنتی ویروس برای ویندوز ۱۱ McAfee

نرم افزار McAfee، برنامه ای پر قدرت برای تشخیص ویروس ها و بد افزار های ویندوز است. علاوه بر آنتی ویروس این نرم افزار دارای یک فایروال میباشد. این لایه حفاظتی اضافه برای نظارت بر ترافیک شبکه است. همانطور که گفته شد McAfee محافظت قوی دارد و از نصب بدافزار ها بر روی ویندوز جلوگیری میکند. همچنین زمانی که افراد سودجو قصد دارند اطلاعات شما را از سیستم خارج کنند، McAfee این اجازه را نمیدهد و از اطلاعات شما محافظت میکند. این برنامه دارای قابلیتی به نام Tracker Remover است. این قابلیت کوکی هایی که سیستم شما را ردیابی میکنند را حذف میکند. همچنین Browser Security قابلیتی ضد فیشینگ برای مرورگرها است که باعث میشود با خیال راحت در اینترنت جست جو کنید.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11

نرم افزار McAfee برای محافظت بیشتر گاهی برای نفوذ های احتمالی به شما اعلان هایی نشان میدهد که ممکن است اشتباه باشد.

Norton 360 نرم افزار آنتی ویروس ویندوز ۱۱

Norton 360 نرم افزاری برای محافظت از سیستم شما است. این نرم افزار از سیستم شما در برابر ویروس ها، بدافزار ها و برنامه های مخرب محافظت میکند. Norton 360 قابلیت های بسیار متنوع و مختلفی دارد که میتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید. Norton 360 دارای یک فایروال نیز است. در صورتی که شما این نرم افزار را دانلود کنید و اکانت آن را دریافت کنید میتوانید از یک اکانت بر روی چند دستگاه استفاده کنید و از چند دستگاه به طور همزمان محافظت کند.

بهترین آنتی ویروس رایگان ویندوز 11

همانطور که گفته شد Norton 360 قابلیت های مختلفی دارد و این باعث میشود این برنامه کمی سنگین شود. سنگین بودن این نرم افزار میتواند منابع سیستم را بیشتر نصب کند. بنابر این در صورتی که سیستم قوی داشته باشید این نرم افزار برای شما میتواند مفید باشد، در غیر اینصورت اگر سیستم قوی ندارید میتوانید از برنامه های سبک تر استفاده کنید.

دانلود نرم افزار Kaspersky Anti-Virus برای ویندوز ۱۱

Kaspersky Anti-Virus برنامه ای است که بیشتر کاربران ویندوز آن را ترجیح میدهند و برای محافظت از سیستم خود از آن استفاده میکنند. آنتی ویروس Kaspersky هرگونه تهدیدی را میتواند شناسایی کند و آن را رفع کند. این برنامه تهدید ها را قبل از اینکه رو ویندوز تاثیر بگذارند شناسایی میکند و آن ها را رفع میکند. Kaspersky Anti-Virus چند لایه محافظتی دارد و در چند لایه ویندوز شما را بررسی میکند. برای این آنتی ویروس به طور مرتب بروزرسانی هایی قرار میگیرد. این بروز رسانی ها باعث میشوند تا این نرم افزار برای تهدید های جدیدتر و پیشرفته تر آماده باشد.

 

رده بندی بهترین آنتی ویروس های جهان

Bitdefender بهترین آنتی ویروس ویندوز ۱۱

Bitdefender قابلیت های بسیار زیادی برای محافظت از سیستم شما دارد. این قابلیت ها باعث میشوند تا شما از نصب برنامه دیگری بی نیاز شوید و تمام کار های خود را با Bitdefender انجام دهید. این نرم افزار برخلاف قابلیت های زیاد خود سنگین نیست و نرم افزار سبکی است. این باعث میشود تا کاربرانی که سیستم قوی ندارند بتوانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند. Bitdefender پشتیبانی مناسبی دارد و از راه های مختلفی میتوانید به پشتیبانی این برنامه دسترسی داشته باشید. Bitdefender یک نسخه آزمایشی دارد که قبل از خرید میتوانید ۳۰ روز به صورت آزمایشی از این نرم افزار استفاده کنید. همچنین یک نسخه رایگان نیز دارد که قابلیت های کمتری دارد، اما با این حال باز برای محافظت از سیستم شما میتواند کافی باشد.

دانلود آنتی ویروس برای ویندوز 11

در تنظیمات این برنامه شما میتوانید بخش های آن مانند نوتیفیکیشن هایی که نشان میدهد را شخصی سازی کنید تا متناسب با فعالیت شما باشد.

Malwarebytes برنامه آنتی ویروس ویندوز ۱۱

Malwarebytes برنامه ای موثر برای شناسایی و از بین بردن تهدید های ویندوز ۱۱ است. این باعث میشود تا کاربران زیادی از این برنامه بر روی ویندوز خود استفاده کنند. Malwarebytes جزو نرم افزار های سبک است. این یعنی کاربرانی که دستگاه های ضعیفی دارند به راحتی میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند. Malwarebytes رابط کاربری ساده ای دارد و این باعث میشود پیچیدگی خاصی نداشته باشد. این نرم افزار هر چقدر که شما بخواهید و آن را تنظیم کنید سیستم شما را اسکن میکند و کاملا قابلیت تغییر تنظیمات را دارید.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11

با توجه به سبک بودن این برنامه، Malwarebytes قابلیت های کمتری نسبت به سایر برنامه ها ارائه میدهد. با این حال قابلیت های اصلی که باید در برابر ویروس ها و بد افزار ها محافظت انجام دهد را دارا است.

دانلود برنامه Panda Review برای ویندوز ۱۱

یکی دیگر از برنامه هایی که شما میتوانید برای محافظت از ویندوز ۱۱ خود دانلود کنید، Panda Review است. آنتی ویروس پاندا از هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ نیز استفاده میکند. با استفاده از این دو فناوری میتواند بهتر نرم افزار های مخرب را شناسایی کند. با اینکه این نرم افزار از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی استفاده میکند ممکن است گاهی گزارش های غلطی به شما نشان دهد. این یعنی زمانی که برنامه مخربی را نصب کردید ممکن است این نرم افزار آن را شناسایی نکند. برای همین برای محافظت بیشتر میتوانید چند بار سیستم خود را اسکن کنید. اینگونه در صورت وجود تهدید آن را بهتر شناسایی میکند.

دانلود آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 11

بعد از نصب برنامه، زمانی که از مرورگر استفاده میکنید، این برنامه URL های مخرب و سایت های فیشینگ را بلاک میکند. همچنین این نرم افزار قابلیتی به نام Anti-theft دارد. این قابلیت باعث میشود تا زمانی که دستگاه خود را گم کردید یا دزدیده شد بتوانید آن را ردیابی کنید.

دانلود برنامه TotalAV برای محافظت از ویندوز ۱۱

TotalAV یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز ۱۱ است. TotalAV ویژگی های بسیار زیادی دارد که میتوانید برای محافظت از سیستم خود از آن ها استفاده کنید. به غیر از نسخه پولی، این برنامه یک نسخه رایگان نیز دارد که قابلیت های کمتری نسبت به نسخه پرمیوم دارد، اما با این حال برای استفاده معمولی میتواند مفید باشد. رابط کاربری این برنامه ساده و زیبا است، به طوری که به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. TotalAV پشتیبانی خوبی دارد و زمانی که با مشکلی مواجه شوید میتوانید با پشتیبانی این برنامه ارتباط برقرار کنید.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11

TotalAV قابلیت فایروال ندارد و در صورتی که به این قابلیت نیز نیاز داشته باشید میتوانید سایر برنامه ها را نصب کنید. زمانی که شما نسخه پرمیوم این نرم افزار را تهیه میکنید، با اکانت خود در شش دستگاه میتوانید این برنامه را نصب کنید.

Surfshark آنتی ویورس ویندوز

در صورتی که میخواهید از ویندوز ۱۱ خود در برابر ویروس ها و بدافزار ها محافظت کنید میتوانید برنامه Surfshark را دانلود و نصب کنید. این برنامه، یک نرم افزار برای اسکن ساده ویندوز نیست، بلکه تمام قابلیت های محافظتی و امنیتی مورد نیاز شما را شامل میشود. زمانی که نسخه پرمیوم این نرم افزار را تهیه کنید، میتوانید از آن در پنج دستگاه استفاده کنید و از سایر دستگاه های خود محافظت کنید. این نرم افزار نیز قابلیت فایروال ندارد.

بهترین آنتی ویروس رایگان ویندوز 11

Avira بهترین آنتی ویروس ویندوز ۱۱

Avira یک ویروس یاب برای دستگاه های مختلف است. این یعنی این نرم افزار از سیستم شما در برابر هر گونه تهدیدی محافظت میکند. Avira اجازه نمیدهد نرم افزار های مخرب سیستم شما را با مشکل مواجه کنند. Avira به غیر از نسخه پرمیوم خود، یک نسخه رایگان نیز دارد. نسخه رایگان Avira نسبت به نسخه اصلی قابلیت های محدودتری در اختیار کاربران قرار میدهد. پشتیبانی این نرم افزار ممکن است مانند سایر نرم افزار های گفته شده با سرعت نباشد و گاهی ممکن است در دریافت پشتیبانی آن با مشکل مواجه شوید.

رده بندی بهترین آنتی ویروس های جهان

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Trend Micro برای ویندوز ۱۱

Trend Micro برنامه ای با رابط کاربری ساده است و باعث میشود شما در استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوید. همچنین این برنامه در عین سادگی قابلیت های مختلفی دارد. قبل از خرید این برنامه شما میتوانید از ۳۰ روز آزمایشی آن استفاده کنید و در صورت رضایت نسخه اصلی آن را تهیه کنید. Trend Micro در برابر تهدید های آنلاین نیز از سیستم شما محافظت میکند. این نرم افزار فایروال ندارد. همچنین در صورتی که از وبکم استفاده میکنید، محافظتی از آن نمیکند و ممکن است افراد سودجو به وب کم دستگاه شما دسترسی پیدا کنند.

دانلود آنتی ویروس برای ویندوز 11

سوالات متداول

آیا ویندوز ۱۱ نیاز به آنتی ویروس دارد؟

بله ویندوز ۱۱ مانند سایر نسخه های ویندوز به محافظت نیاز دارد. در صورتی که شما برنامه های مختلف زیادی دانلود میکنید و یا زیاد در مرورگر جست جو میکنید، سیستم شما ممکن است با ویروس های مختلف آلوده شود. بنابر این با نرم افزار های آنتی ویروس میتوانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

آیا Windows Security برای محافظت از ویندوز کافی است؟

همانطور که گفته شد ویندوز، ابزار داخلی به نام Windows Security دارد که از سیستم شما محافظت میکند. با این حال شما ممکن است برای محافظت بیشتر و استفاده از قابلیت های بیشتر نیاز داشته باشید تا نرم افزار دیگری نصب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی و رده بندی بهترین آنتی ویروس های جهان پرداختیم. آیا شما توانستید بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۱ را متناسب با نیاز های خود پیدا و دانلود کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود آنتی ویروس برای ویندوز ۱۱ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 4 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها