رهنامه تلاش دشمن برای رواج بی بند وباری و بی حجابی - رهنامه

امام جمعه موقت اصفهان:

مردم نگران رواج بی بندو باری و بی حجابی در جامعه هستند و از مسئولان می‌خواهیم برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) گفت: دشمنان با ترویج بی حجابی می‌خواهند بی بندو باری و بی حیایی را جایگزین معنویت و ایمان کنند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم و برای مقابله با این توطئه از مسئولان و متولیان انتظار بیشتری داریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی افزود: از مسئولان و نهاد‌های متولی می‌خواهیم در خصوص بدحجابی و بی حجابی‌های جامعه احساس مسئولیت بیشتر کنند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با تسلیت سالگرد شهادت حضرت امام سجاد (ع) گفت: تا زمانی که عشق به حضرت امام حسین (ع) وجود دارد و انتظار ظهور در میان شیعیان است دشمنان نمی‌توانند کاری انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره موفقیت‌ها و سربلندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران گفت: اراده، اعتماد به نفس، مدیریت کارآمد، شجاعت و استقامت در سختی ها، دانش پیشرفته و ایثار آن‌ها موفقیت و افتخارآفرینی آن‌ها را در پیمودن ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی در حدود هشت ماه بدنبال داشت.

وی افزود: دشمنان بدانند ناو‌های جنگی که اخیرا به خلیج فارس آمده اند کوچکترین کاری در مقابل اقتدار نیرو‌های نظامی ما نمی‌توانند بکنند، ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 19 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.