رهنامه شیائومی از لپ‌تاپ ردمی‌بوک پرو ۱۵ رایزن ادیشن با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد - رهنامه

شیائومی از لپ‌تاپ جدید ردمی‌بوک پرو ۱۵ رایزن ادیشن رونمایی کرده است که از پردازنده و گرافیک AMD بهره می‌برد و به نمایشگر با رزولوشن ۳٫۲K مجهز شده است.

شیائومی پیش از این لپ‌تاپ‌های ردمی‌بوک پرو ۱۵ را با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و رایزن ۶۰۰۰ معرفی کرده بود، اما حالا با نسخه رایزن آن روبه‌رو هستیم که تنها از قطعات AMD بهره می‌برد.

مشخصات فنی ردمی‌بوک پرو ۱۵ رایزن ادیشن

قدرت این لپ‌تاپ جدید شیائومی را پردازنده رایزن ۷ ۷۸۴۰HS تأمین می‌کند؛ پردازنده‌ای که شامل ۸ هسته مبتنی بر معماری Zen 4 و ۱۶ رشته می‌شود. این پردازنده که حداکثر فرکانس برابر ۵٫۱ گیگاهرتز دارد، به ۸ گیگابایت حافظه کش L2 و ۱۶ گیگابایت حافظه کش L3 مجهز شده است.

ردمی‌بوک پرو 15 رایزن ادیشن

توان طراحی حرارتی این پردازنده در محدوده ۳۵ تا ۴۵ وات قرار دارد و دارای پردازشگر گرافیکی ۷۸۰M مبتنی بر معماری RDNA 3 است. این پردازشگر گرافیکی ۱۲ واحد پردازشی دارد. پردازنده رایزن ۷ ۷۸۴۰HS همچنین از توانایی‌‌های هوش مصنوعی AMD بهره می‌برد.

لپ‌تاپ شیائومی ردمی‌بوک پرو ۱۵ رایزن ادیشن به فریم آلومینیومی مجهز شده است و بدنه باریکی دارد. در این دستگاه به پنل ۱۵ اینچی با رزولوشن ۳٫۲K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت مجهز شده است. در بخش باتری و پورت‌ها، ظاهراً تفاوتی میان این دستگاه و مدل‌های ۲۰۲۲ وجود ندارد، بنابراین کاربران با پورت‌های متنوعی روبه‌رو خواهند شد.

درحال‌حاضر شیائومی اطلاعاتی درباره قیمت یا کشورهای مقصد این لپ‌تاپ منتشر نکرده است، اما انتظار داریم با قیمتی در محدوده ۷۰۰ دلار روانه بازار شود. این لپ‌تاپ از دو روز دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.