رهنامه معرفی ۱۶ ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی - رهنامه

ارائه دادن پروژه ها و پایان نامه ممکن است کار خسته کننده و طولانی باشد. به خصوص وقتی مجبور باشید به طور منظم آن را انجام دهید. خوشبختانه امروز ابزارهای هوش مصنوعی قادر به کمک کردن در همه زمینه ها هستند. همه ابزارهای هوش مصنوعی از ابتدا تا پایان پاورپوینت دلخواه شما را تولید می کنند! 🤖 در این مطلب از رهنامه ما قصد داریم به معرفی ۱۶ ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی بپردازیم.

چگونه با هوش مصنوعی پاورپوینت بسازیم؟

How to Create a PowerPoint to Use AI

دنیای دیجیتال امروزی در حال تکامل است. فناوری و هوش مصنوعی نیز درحال پیشرفت است. دنیای دیجیتال امروزه به کمک کسب و کارها آمده. استفاده و محبوبیت همه گیر دنیای دیجیتال کارهای دستی را کمتر کرده است. همچنین در وقت و هزینه نیز صرفه جویی شده است. ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه ادیت عکس، ویرایش متن، ویرایش و افکت و صداگذاری بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. هوش مصنوعی با کم کردن حجم کار فیزیکی و حذف کارهای تکراری به پیش برد کار به شما کمک می کند. در این صورت تیم برنامه ریزی زمان بیشتری برای ایده پردازی برای بهبود کسب و کار خود دارند. یکی ازکاربردهای هوش مصنوعی ساخت فیل پاورپوینت برای ارائه راحت و سریع برای پروژه های شماست.

اگر شما می خواهید ارائه های شما کارآمدتر و قوی تر باشد در ادامه مطلب به معرفی ۱۶ ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی می پردازیم.

ساخت پاورپوینت با Decktopus

ابزار Decktopus یک نرم افزار Cloud_based است. این ابزار برای ایجاد یک پاورپوینت سفارشی برنامه ریزی شده است. هدف آن ساده کردن کار ارائه است. کافی است شما شرحی از آنچه می خواهید را تایپ کنید. ویژگی های این ابزار عبارت از :

نمونه های قالب که قابل تغییر دادن هستند. در واقع Customizable templates است. ابزار Decktopus دارای کتابخانه ای است که شما می توانید الگوها را به دلخواه خود ویرایش کنید.

دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی (AI-powered content assistant) دارد. به این معنی که به شما برای ایجاد پاورپوینت و ارائه سریع کمک می کند.

قابل اشتراک گذاری یا (Online sharing) است. شما این امکان را دارید که ارائه خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

آموزش 16 ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

قابلیت همکاری چند کاربر به صورت همزمان برای یک ارائه را نیز دارد. سایر ویژگی های آن Image library، Kanban views smart editor،a quote library و پلتفرم موبایل را نیز دارد. این پلتفرم دارای یک طرح حرفه ای به مبلغ ۹٫۹۹ دلار در ماه و همچنین یک طرح تجاری ۳۶دلار در ماه است.

ساخت پاورپوینت با برنامه هوش مصنوعی SlidesAl

ابزار SlidesAl برای ایجاد یک فایل پاورپوینت سریع طراحی شده است. ارائه های جذاب و راحت با این ابزار امکان پذیر است. شما می توانید با تایپ متن یا یک خلاصه کوتاه از طرح خود کار را شروع کنید. در مرحله بعدی این امکان را دارید که صفحات و اسلایدها را سفارشی کنید. شما در عرض چند دقیقه یک فایل برای ارائه با جذابیت های خاص دارید. موارد زیر از ویژگی های این ابزار به شمار می رود:

این نرم افزار به اجازه ورود و دارای user’s privacy است. این نرم افزار به طور خودکار یک پاور پوینت آماده ارائه از هر متنی آماده می کند. امکان تغییر رنگ و تم و سفارشی سازی فونت را دارید. این پلتفرم به زیان های انگلیسی، اسپانیایی و ژاپنی در دسترس است.

آموزش 16 ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی 2

این نرم افزار برای ارائه های شخصی و حرفه ای طراحی شده است. سه طرح قیمتی برای آن وجود دارد: Basic که نسخه رایگان آن است. دو نسخه Pro با ماهانه ۱۰ دلار و نسخه Premium ماهانه ۲۰ دلار در دسترس قرار دارد.

تولید پاورپوینت با هوش مصنوعی Synthesia

نرم افزار Synthesia برپایه هوش مصنوعی برای ساختن ویدیو از متن ارائه شده . با این نرم افزار دیگر شما نیازی به هیچ برنامه ی دیگری برای ادیت و بهینه کردن عکس ندارید. این نرم افزار دارای رابط بصری است و برای کاربران مبتدی و غیر فنی مناسب است. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که متن را وارد کنید و فایل پاورپوینت شما در عرض  چند دقیقه آماده است. بیایید از ویژگی های این نرم افزار را مرور کنیم:

این نرم افزار کتابخانه ویدیویی با بیش ۵۵ قالب ویدیویی دارد. شما می توانید بین ۱۵۰ آواتار هوش مصنوعی در فایل پاورپوینت خود استفاده کنید. حتی می توانید آواتار خودتان را بسازید. شما می توانید متن خود را وارد کنید و نرم افزار برای شما یک داستان از متن داده شده را می سازد. یکی از ویژگی های شگفت انگیز این نرم افزار ارائه آن به بیش از ۱۲۰ زبان زنده دنیاست.

آموزش 16 ابزار ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی 3

این نرم افزار دو طرح قیمت گذاری دارد. برای استفاده شخصی ۳۰دلار در ماه و شرکتی که باید با شرکت آن تماس بگیرید.

ابزار Beautiful.Al برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

پلتفرم Beautiful.Al برپایه هوش مصنوعی است. که رابط بصری دارد و حرکات کاربر را پیش بینی می کند. این نرم افزار بسیار کارها را سریعتر انجام می دهد. شما فقط باید پیش نویس ارائه خود را وارد کنید. این نرم افزار قدرتمند ویدیویی با امکان تغییر در اسلایدها را برای شما تولید می کند. شما می توانید فلوچارت، اینفوگراف، نمودار XY و نمودار Venn را به اسلایدها اضافه کنید.

آموزش 16 ابزار ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی 23

برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارت است از:

این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا اسلایدها را سفارشی سازی کنند. اجازه همکاری چند کاربر را می دهد. امکان ارتباط با نرم افزار های Monday Slack و Powerpoint را می دهد. امکان افزودن صدا و تصاویر از متن را دارد. این نرم افزار موتور جستجوی پیشرفته ای دارد که شما طرح دلخواه خود را به راحتی پیدا کنید. طرح قیمت گذاری این نرم افزار برای استفاده شخصی در ماه ۱۲ دلار و برای یک تیم چند نفره در ماه ۴۰ دلار باید پرداخت کنید.

ابزار Slidesgo برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

نرم افزار Slidesgo دارای تم های رایگان قابل تنظیم است. که برای استفاده تمامی افراد مثل دانشجویان، پزشکان و صنایع مختلف قالب آماده قابل تنظیم دارد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که موضوع، لحن و سبک خود را وارد کنید و در نهایت فایل پاورپوینت حرفه ای شما آماده است. بعضی از ویژگی های این نرم افزار  عبارت از :

این نرم افزار دارای هوش مصنوعی و سازنده فایل پاورپوینت سریع است. کتابخانه ای از قالب های قابل تنظیم دارد. مشابه Wepik اجازه دسترسی به سورس های سرویس های Freepik و Flaticon را به شما می دهد. این پلتفرم به شما امکان را می دهد که فایل پاورپوینت را در قالب PDF دانلود کنید. قابلیت اشتراک گذاری از طریق لینک نیز فراهم است. این نرم افزار رایگان است. در طرح رایگان آن شما به ۱۰ قالب دسترسی دارید.

آموزش 16 ابزار ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی 5

پاورپوینت با هوش مصنوعی برنامه ی Simplified

Simplified یک نرم افزار آنلاین بی دردسر برای ایجاد یک فایل پاورپوینت است. تنها در سه مرحله فایل پاورپوینت شما آماده می شود. کافی است موضوع را وارد کنید، روی گزینه Generate کلیک کنید و یک پاورپوینت قابل تنظیم تحویل بگیرید. از ویژگی های این پلتفرم سفارشی سازی کردن اسلایدها، امکان همکاری تیمی برای یک فایل، اضافه کردن جلوه های ویژه ویدیویی، و پشتیبانی خوب از طریق ایمیل است. قیمت گذاری این پلتفرم به صورت ۲۰، ۴۰ و ۱۰۰ دلار برای تیم های کوچک تا بزرگ است.

آموزش 16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی 6

ساخت پاورپوینت با نرم افزار Designs.ai

نرم افزار Designs.ai یک پلتفرم گرافیکی برای ساخت پاورپوینت های ویدیویی است. بعضی از ویژگی های این پلتفرم عبارت است از کتابخانه های گرافیکی، طراحی با امکان سفارشی سازی آنها است. کاربران به راحتی می توانند لوگو، اینفوگراف و پاورپوینت را طراحی کنند. در این پلتفرم شما باید متن را قرار دهید. در عرض چند ثانیه ویرایش انجام و اصلاح اسلایدها انجام می شود. قیمت گذاری این پلتفرم برای نسخه پایه ۲۹دلار در ماه و برای حرفه ای ۶۹ دلار در ماه است.

آموزش 16 ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

ساخت پاورپوینت با نرم افزار Presentations.ai

پلتفرم Presentation یک ابزار چند کاربره و مشارکتی برای طراحی گرافیکی است. برای مشاغلی که به صورت تیمی فایلی را ارائه می کنند عالی است. ویژگی های آن کتابخانه عالی با قالب های متنوع، آنالیز اسلایدها، امکان استفاده از هوش مصنوعی، تبدیل به فایل PDF، فونت ها و رنگ های سفارشی است.

آموزش 16 ابزار ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی20

در نسخه حرفه ای آن شما به امنیت سازمانی، قالب های شرکتی، مدیریت حساب کاربری، قابلیت ادمین های اضافی را دسترسی خواهید داشت.

ساخت فایل پاورپوینت با ابزار Wepik

Wepik یک نرم افزار آنلاین خلاقانه بر پایه هوش مصنوعی است. این پلتفرم کاملا رایگان است. شما کافی است فقط متن را وارد کنید. سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس از هوش مصنوعی استفاده کنید. پاورپوینت های سفارشی را می توانید با الگوهای پیشرفته تری انجام دهید. شما حتی می توانید لحن نوشتار را نیز تغییر دهید. ویژگی های این ابزار عبارت است از کتابخانه ای با قالب های متنوع، کتابخانه ی گرافیکی، تصاویر و عناصر ، همچنین دسترسی به Freepik و Flaticon .

آموزش 16 ابزار ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی22

این دسترسی راحت و آسان می تواند در زمان شما صرفه جویی کند.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی با نرم افزار Appypie Design

Appypie Design یک پلتفرم کوچک برای مشاغل کوچک است که برپایه هوش مصنوعی ایجاد شده. این برنامه به شما امکان می دهد که برای صفحه اول پاورپوینت خود اسلاید سفارشی را ایجاد کنید. بعضی از ویژگی های این ابزار کتابخانه ای از الگوها، گزینه ایجاد پاورپوینت با هوش مصنوعی، ویرایش اسلایدها، دانلود رایگان قالب، هم چنین سازگاری با گوشی های هوشمند است. بیش از ۱۰ میلیون کسب و کار در دنیا از این ابزار استفاده می کنند. دو نسخه با قیمت متفاوت وجود دارد نسخه بیسیک حداکثر برای ۴ پروژه رایگان است. نسخه Pro ماهانه ۶ دلار برای پروژه های نامحدود است.

آموزش 16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی 10

ساخت پاورپوینت با Wonderslide

یکی از بهترین برنامه های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Wonderslide است. برای ایجاد تبلیغات نمایشگاهی، پرداخت های وب، نمایشگاههای مجازی و تبلیغات دیجیتال بسیار جذاب و کاربردی است. این پلتفرم به شما این امکان را می دهد که طرح خود را پیش نویس کنید. سپس با هوش مصنوعی در عرض چند دقیقه آن را ایجاد کنید. از ویژگی های این پلتفرم شامل پیدا کردن بهترین طرح با نوشته شما توسط هوش مصنوعی، امکان سفارشی سازی اسلایدها، امکان ثبت کردن نام برند خود در تمام اسلایدها، دسترسی راحت به Google Slide و MS Power point است. این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است.

آموزش 16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی11

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی برنامه Prezo.ai

Prezo.ai یک برنامه بر پایه هوش مصنوعی است که طرح های جذاب را برای کاربر ساده می کند. این نرم افزار دارای کتابخانه گسترده ای قالب ها ، تصاویر و آیکون های جذاب است. شما می توانید اسلایدها را سفارشی سازی کنید. سپس با هوش مصنوعی فایل پاور پوینت خود را بسازید. همچنین هوش مصنوعی به شما بهترین الگو را پیشنهاد می دهد.

آموزش 16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی 12

از ویژگی های این پلتفرم اسلایدر های هوشمند، دسترسی راحت به Google Slide و Power point است.

ساخت پاورپوینت با نرم افزار Gamma

پلتفرم Gamma مبتنی بر هوش مصنوعی است. دارای UI ساده و شیک است که کار برای کاربر بسیار ساده کرده است. قابلیت پردازش زبان (NLP) دارد که به شما امکان می دهد به راحتی کار ویرایش، ایجاد و به اشتراک گذاری فایل پاورپوینت را انجام دهید.

آموزش 16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی13

گالری های متعدد از قالب های آماده برای انجام کارهای مختلف مثل بازار یابی اینترنتی، راه اندازی کسب و کارهای استارتاپی، فروش، پروپوزال، جذاب کردن ویدیوها، اسلایدها با استفاده از گیف ها و نمودارها، استفاده کردن از اسلایدهای تو در تو و ویرایش اسلایدها است.

طرح اولیه این پلتفرم رایگان است.

ابزار Sendsteps برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

ابزار هوش مصنوعی Sendsteps یک نرم افزار کاربر پسند است. کار با این پلتفرم بسیار ساده و آسان است. از جمله ویژگی های این نرم افزار : پشتیبانی از فایل های Word ، Powerpoint، PDF و txt است. ابزاری برای تبدیل متن به پاور پوینت، ازائه به بیش از  زبان دنیا، گزینه های تعاملی بین کاربر و بینندگان. این نرم افزار برای انجام

۲ پروژه رایگان است. طرح قیمت گذاری آن بر اساس نسخه های Premium، Starter و Enterprise متفاوت است.

آموزش16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی14

ابزار Deckrobot برای ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی

ابزار Deckrobot از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می کند. به دلیل عملکرد plug-and-play  به شما کمک می کند تا اسلایدهای تجاری خاص و جذاب را بسازید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به پروژه های آماده و قابل تغییر ، تغییر اندازه اسلایدها، ویرایشگر داخلی صفحات، پنهان کردن محتوا در زمان اسکن نام ببریم.

آموزش 16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی15

طراحی کاربر محور، قابلیت طراحی قوی توسط کاربر، عملکرد سریع این نرم افزار را مورد توجه همه شرکتها مثل SAP قرار داده است.

ایجاد پاورپوینت با هوش مصنوعی برنامه Kroma

پلتفرم Kroma مبتنی بر هوش مصنوعی و برای بالا بردن کیفیت پاور پوینت شما ارائه شده است. بیش از ۲۰۰۰۰شرکت مانند Apple، Deloitte و eBay به این نرم افزار اعتماد دارند. کتابخانه گسترده ای از اینفوگراف ها، اسلایدها، ویژگی Plug- and- Play برای استفاده راحت از داده ها، دسترسی راحت به Keynot، MS Power point و Google Slides از ویژگی های کلیدی این نرم افزار است.

آموزش 16 ابزار ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی15

ساخت پاورپوینت با Chatgpt

ساخت پاورپوینت با افزونه (Plugin) بسیار ساده است. جرا که افزونه Chatgpt به برنامه MS Power point اضافه می شود و با یک کلیک ساده شما می توانید پاور پوینت خود را بسازید. ابتدا باید Plugin  را دانلود کنید. این پلاگین  Chatgpt کاملا رایگان است. سازگار با Office Desktop و Office 365 است. علاوه بر این نیاز به هیچ نرم افزار یا برنامه اضافی دیگری ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن متن، تعداد اسلایدها و موضوع نوشتار است. سپس با یک کلیک فایل پاورپوینت دلخواه خودتان را دریافت می کنید.

آموزش 16 ابزار ساخت پاور پوینت با هوش مصنوعی 8

نظرات و پیشنهادهای شما؟

استفاده از هوش مصنوعی امروزه باعث راحت تر شدن کارها و صرفه جویی در زمان شده است. کارهای دستی کاهش یافته و باعث تمرکز افراد بر روی ایده پردازی شده است. آیا شما تا به حال از هوش مصنوعی برای ساخت پاور پوینت استفاده کرده اید؟ در این مطلب از رهنامه ما به معرفی ۱۶ ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی پرداختیم. به نظر شما کدام ابزار برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی راحت تر است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 17 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها