رهنامه گارمین ساعت جدید خود را با قابلیت تشخیص چرت زدن کاربر ارائه کرد - رهنامه

اخیرا کمپانی گارمین ساعت جدیدی را عرضه کرده است که در کنار قابلیت‌های فراوان خود می‌تواند چرت زدن کاربران را نیز تشخیص دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی فروشگاه بی نهایت، ساعت جدید گارمین به قابلیت نظارت روی چرت زدن کاربران و تشخیص آن مجهز است. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد دو ساعت جدید Venu 3 و Venu 3S به قابلیت تشخیص خودکار چرت زدن Sleep coach مجهز هستند.

در حالی گارمین این قابلیت را به ساعت‌های خود اضافه کرده است که ویژگی نظارت روی خواب اخیرا به شدت توسط شرکت‌های تولید کننده گجت مانند ساعت‌های هوشمند دنبال می‌شود. سامسونگ نیز از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌شود که طی دو سال اخیر قابلیت‌هایی را در این زمینه در ساعت‌های خود ارائه کرده است. گوگل نیز پس از سامسونگ تلاش کرد تا ویژگی فیت بیت را به ساعت‌های پیکسل واچ اضافه کند.

گارمین اعلام کرد قصد دارد در آینده ویژگی تشخیص خودکار چرت زدن را به دیگر ساعت‌های خود اضافه کند. هنوز مشخص نیست کدام ساعت‌ها می‌توانند این ویژگی را دریافت کنند.

محصولات مرتبط با خانواده جدید ساعت‌های ونو ۳ از حالت ویلچر پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت به کاربر یادآوری می‌کند که حرکت بدنی یا انتقال وزن بدن خود را داشته باشد. همچنین به گفته شرکت سازنده این ساعت از اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌هایی ورزشی مخصوص ویلچر است پشتیبانی می کند. در حال حاضر این ویژگی انحصاراً تنها در ساعت‌های گارمین موجود است.

این ساعت‌ها دارای فونت‌های بزرگتر بوده و قابلیت‌هایی نظیر مدیتیشن را نیز به کاربر ارائه خواهد کرد. این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا برخی دستورهای صوتی را دنبال کرده و همزمان به برخی صداها مانند صدای اقیانوس نیز گوش دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.