رهنامه ۱۳ روش حل مشکل بیرون پریدن از اکانت اینستاگرام به صورت مداوم - رهنامه

آیا مشکل بیرون پریدن از اکانت اینستاگرام ⚠️ به صورت مداوم برای شما اتفاق می‌افتد؟ شما تنها نیستید. مشکل بیرون انداختن اکانت اینستاگرام برای بسیاری از کاربران اتفاق می‌افتد. در مطلب امروز رهنامه به شما روش حل مشکل بیرون پریدن از اکانت اینستاگرام به صورت مداوم را یاد می‌دهیم.

رفع مشکل بیرون انداختن از اکانت اینستاگرام توسط برنامه

?How To Fix Instagram Keeps Logging Out Issue

آیا اینستاگرام مدام شما را از حساب کاربری خود خارج می کند؟ عوامل متعددی می‌توانند علت از دسترس خارج شدن پیج اینستاگرام باشند مانند مشکل در حافظه پنهان مرورگر و کوکی‌ها، قدیمی بودن نسخه اینستاگرام و … رفع مشکل بیرون پریدن پیج از اینستاگرام کار نسبتا ساده‌ای است. برای جلوگیری از پریدن پیج اینستاگرام یا رفع مشکل بیرون انداختن از اکانت اینستا ادامه مطلب را بخوانید.

حل مشکل بیرون پریدن اکانت از اینستاگرام

گوشی خود را ریستارت کنید

اگر اینستاگرام، شما را از اکانت خود بیرون می‌اندازد بهتر است قبل از هر اقدامی گوشی خود را ریستارت کنید. اگر مشکل شما جزئی باشد، احتمالا با راه‌اندازی مجدد رفع خواهد شد.

اینستاگرام خود را Force Stop کنید

Force Stop اینستاگرام باعث میشود بسیاری از مشکلات این برنامه رفع شود. اعمال توقف اجباری در اندروید بسیار ساده است. برای این کار:

روی آیکون اینستاگرام ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید.

App Info را باز کنید

روی Force Stop ضربه بزنید.

شبکه اتصال اینترنت خود را تغییر دهید

بسیاری از کاربران گزارش داده اند که با تغییر شبکه اینترنت از WiFi به داده تلفن همراه مشکل بیرون پریدن از اکانت اینستاگرام آنها حل شده است. بهتر است قبل از هرگونه اقدام جدی، شبکه اینترنت خود را تغییر دهید.

آی پی خود را با برنامه مطمئن تغییر دهید

تغییر آی پی یا سرور برنامه، یکی از روشهای حل مشکل بیرون پریدن اکانت از اینستاگرام است. برای این کار، سرور یا آی پی VPN خود یا برنامه تغییردهنده آی پی را عوض کنید. همچنین دقت کنید که از یک پروکسی یا VPN مطمئن استفاده کنید که DNS Leak نداشته باشد.

اپلیکیشن اینستاگرام را به‌روز کنید

گاهی اوقات، مشکل بیرون انداختن دیگران از اکانت اینستا ممکن است مربوط به خود برنامه اینستاگرام باشد. به‌روزرسانی برنامه معمولاً این مشکل را برطرف می کند. بنابراین، برای به‌روزرسانی برنامه خود به اپ استور (آیفون) و پلی استور (اندروید) بروید و در صورت وجود نسخه جدید اینستاگرام، آن را آپدیت کنید.

کش اینستاگرام را پاک کنید

پاک کردن کش، یک روش برای حل مشکل بیرون پریدن اکانت اینستاگرام در آیفون و اندروید است. پاک کردن کش هیچ یک از اطلاعات شخصی شما را از تلفن یا حتی برنامه اینستاگرام حذف نمی کند. برای پاک کردن کش در اندروید و آیفون، مراحل زیر را طی کنید:

Settings را در گوشی اندروید خود باز کنید و به Apps یا Application Manager بروید.

کش اینستاگرام را پاک کنید

در زیر All apps، روی اینستاگرام ضربه بزنید.

بیرون انداختن از اکانت اینستا

روی Storage و سپس Clear cache ضربه بزنید.

علت از دسترس خارج شدن پیج اینستاگرام

جلوگیری از پریدن پیج اینستاگرام

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و سعی کنید وارد اینستاگرام شوید.

در آیفون، باید برنامه خود را  Offload کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کنید:

Settings را در آیفون خود باز کنید و به General بروید.

چگونه کسانی که به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند را حذف کنیم

روی iPhone Storage ضربه بزنید. دنبال اینستاگرام بگردید.

بیرون انداختن دیگران از اکانت اینستا

روی Offload App ضربه بزنید.

حذف اکانت های متصل به اکانت اصلی

گوشی را ریستارت کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، در مرحله ۳ بر روی Delete App ضربه بزنید. با انجام این کار، برنامه از تلفن شما حذف می شود و هر گونه اطلاعات مرتبط با برنامه اینستاگرام در تلفن شما پاک می شود. برای ذخیره اطلاعات اینستاگرام حتما از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اینستاگرام را با استفاده از اکانت‌های مختلف نصب کنید

هنگامی که برنامه اینستاگرام را حذف کردید، باید با استفاده از یک حساب کاربری دیگر آن را روی گوشی خود نصب کنید. در آیفون باید وارد اپل آیدی دیگری شوید و برنامه را با استفاده از آن نصب کنید. به طور مشابه، در اندروید به یک حساب Google دیگر وارد شوید و هنگام نصب اینستاگرام، حساب کاربری خود را در Play Store تغییر دهید.

با شماره خود وارد شوید

اگر هنگام ساخت اکانت اینستاگرام، شماره تلفن خود را نیز وارد کرده‌‌اید، می توانید از آن برای ورود به سیستم استفاده کنید. برای این کار به جای ایمیل یا نام کاربری، مستقیماً با شماره تلفن وارد شوید یا روی دکمه ?Forgot Password ضربه بزنید. سپس، شماره تلفن را وارد کنید. کد ارسال شده به شماره موبایلتان را وارد کرده تا وارد اکانت خود شوید.

با شماره خود وارد شوید

اگر شماره موبایلتان را وارد نکرده‌اید، با اسفاده از سایت اینستاگرام در مرورگر، وارد حساب کاربری خود شوید. به بخش ویرایش پروفایل بروید و شماره تلفن را اضافه کنید. تغییرات را ذخیره کنید و سپس با استفاده از شماره تلفن وارد شوید یا از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید.

حذف اکانت های متصل به اینستاگرام

برنامه های شخص ثالث را حذف کنید

آیا اخیراً با استفاده از حساب اینستاگرام خود وارد یک برنامه دیگر شده‌اید؟ یا سعی کردید با استفاده از یک برنامه شخص ثالث فالوور به دست آورید؟ حذف برنامه های مشکوک، مشکل بیرون پریدن از اکانت اینستاگرام را رفع خواهد کرد. برای این کار، با استفاده از یک مرورگر وب وارد اینستاگرام شوید. به Setting بروید و به دنبال آن روی Apps and Websites ضربه بزنید. برای برنامه هایی که استفاده نمی‌کنید روی Remove کلیک کنید.

برنامه های شخص ثالث را حذف کنید

رمز عبور را تغییر دهید

اگر می توانید از یک مرورگر یا از طریق تلفن دیگری وارد حساب کاربری خود شوید، رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید. پس از وارد شدن به اکانت اینستاگرام از طریق سایت، به Settings > Change Password بروید.

رمز عبور را تغییر دهید

اگر با گوشی دیگری وارد اکانت خود شده‌اید، به Settings > Security > Password بروید.

مشکل بیرون پریدن اکانت اینستاگرام در آیفون

 افزودنی ها را در مرورگر خود را غیر فعال کنید

آیا هنگام ورود به حساب اینستاگرام خود با استفاده از مرورگر، اینستاگرام مدام شما را از اکانت خود خارج می کند؟ این احتمال وجود دارد که مشکل به دلیل افزونه مرورگر باشد. ممکن است اینستاگرام شما توسط افزونه های خاص مرورگر مختل شود. برای حل مشکل بیرون انداختن از اکانت اینستاگرام می‌توانید افزونه‌های مرورگر خود را غیرفعال کنید و ببینید که آیا مشکل برطرف می‌شود یا خیر. برای حذف افزونه های کروم:

گوگل کروم را باز کنید.

در نوار جستجو، «chrome://extensions/» را تایپ کنید.

برنامه های افزودنی خود را مرور کنید و آنها را غیرفعال کنید.

تنظیمات زمان و تاریخ را بررسی کنید

اگر تنظیمات تاریخ و ساعت در کامپیوتر یا تلفن شما اشتباه باشد، اینستاگرام ممکن است بارها شما را از حساب کاربری خود خارج کند. چون اختلاف تاریخ و ساعت دستگاه با سرور اینستاگرام منجر به تضاد امنیتی می‌شود. باید مطمئن شوید که تنظیمات زمان دقیق هستند.

تنظیم زمان صحیح روی کامپیوتر:

روی زمان موجود در سمت راست پایین صفحه خود کلیک راست کنید.

روی Adjust Date/Time کلیک کنید.

اگر گزینه های “Set Time Automatically” و “Set Time Zone Automatically” علامت نخورده اند، آنها را فعال کنید و اجازه دهید سیستم منطقه زمانی را برای شما تعیین کند.

اگر هر دو گزینه تیک خورده اند و همچنان زمان نادرستی دارید، می توانید بر روی Change کلیک کنید و سپس به صورت دستی زمان صحیح را با توجه به موقعیت مکانی خود تنظیم کنید.

تنظیم زمان صحیح در اندروید:

برنامه Settings را باز کنید.

Date and Time را جستجو کنید.

اگر تاریخ و زمان خودکار غیرفعال است، آنها را فعال کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

اگر تاریخ و زمان خودکار فعال است و همچنان تاریخ و ساعت گوشی شما اشتباه است، سعی کنید به صورت دستی زمان و تاریخ صحیح را با توجه به منطقه زمانی تنظیم کنید.

از اکانت‌های دیگر خود خارج شوید

گاهی اوقات داشتن چند اکانت فعال در اینستاگرام خود باعث مشکلاتی مانند بیرون پریدن از اکانت اینستاگرام میشود. همچنین اگر چند دستگاه به اکانت شما دسترسی داشته باشند احتمال مشکل بیرون انداختن اکانت اینستاگرام را زیاد میکند. بیرون انداختن دیگران از اکانت اینستا و حذف اکانت های متصل به اکانت اصلی یکی از راه‌های حل این مشکل است. برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می‌آید که چگونه کسانی که به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند را حذف کنیم؟ برای حذف اکانت های متصل به اینستاگرام، بهترین راه تغییر رمز است. طبق سیاست‌های اینستاگرام پس از تغییر رمز، تمام دستگاه های دیگر از اکانت شما خارج خواهند شد.

آیفون خود را ریست کنید

اگر در آیفون خود نمیتوانید وارد اینستاگرام شوید، باید آیفون خود را با استفاده از «Erase All Content and Settings» ریست کنید. همانطور که از نام آن پیداست، تمام فایل های گوشی شما را پاک می کند. برای جلوگیری از آن، باید قبل از انجام این مرحله یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

آیفون خود را ریست کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز رهنامه به روش حل مشکل بیرون پریدن از اکانت اینستاگرام به صورت مداوم پرداختیم؟ شما از چه روشی برای حل مشکل بیرون انداختن از اکانت اینستا استفاده میکنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 17 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها