رهنامه اپن کارت چیست؛ چرا با opencart فروشگاه آنلاین بسازیم؟ - رهنامه

آیا تا به حال طراحی ساب فروشگاهی انجام داده اید؟ می دانید که لازمه آن بهره بردن از اپن کارت است. آیا می دانید که اپن کارت چیست. در واقع اپن کارت سیستم مدیریت فروشگاه اینترنتی به حساب می آید که با استفاده از آن می توانید از قابلیت های بیشماری در فروشگاه اینترنتی خود استفاده نمایید. اپن کارت از امکانات مختلفی همچون، پرداخت آنلاین، مدیریت مشتریان و غیره… پشتیبانی می کند. در ادامه مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد که اپن کارت چیست.

اپن کارت چیست؟

اپن کارت یکی از محبوب و معروف ترین پلتفرم های تجارتی الکترونیک است که می توان از خدماتی که ارائه می دهد استفاده نمود. اپن کارت مخصوص فروشگاه های آنلاین و طراحی سایت شرکتی است. بیشتر شرکت و تیم هایی که سایت های فروشگاهی دارند از خدمات اپن کارت بهره می برند، زیرا کمک بزرگی به توسعه و همچنین حرفه ای تر شدن سایت خواهد کرد. حال شاید با خود بپرسید که چرا با استفاده از اپن کارت باید فروشگاه آنلاین ساخت.

زیرا اپن کارت قابلیت هایی مانند، مدیریت سفارشات، مدیریت مشتریان و خرید آن ها، استفاده از تم های بی نظیری که دارد و… برای طراحی فروشگاه اینترنتی عالی است. در واقع اپن کارت را می توان به عنوان یکی از معتبر ترین درگاه های پرداختی هم معرفی نمود. اپن کارت همچنین قابلیت هایی ارائه می دهد که از طریق آن می توان افزونه های سفارش شده و مخصوص را استفاده نمود و به توسعه و بهتر شدن سایت و تجارت الکترونیکی تان کمک بزرگی کرده باشید. در آینده متوجه خواهید شد که چرا باید از اپن کارت استفاده نمود.

۴ دلیل برای ساخت فروشگاه اینترنتی با اپن کارت

۱- استفاده آسان از اپن کارت

برای طراحی فروشگاه اینترنتی قاعدتا نیاز به منابعی و بستر هایی داریم تا بتوان سایت را حرفه ای تر جلوه داد. منابع زیادی وجود دارند که می توان بهترین آن را اپن کارت معرفی کرد. همچنین برای استفاده از چنین منبعی باید راحت ترین و آسان ترین آن ها را برگزید که اپن کارت چنین قابلیتی دارد. زیرا وقتی استفاده از سیستمی آسان و راحت باشد، کار سریعتر پیش می رود و می توان ارتباط بهتری با پلتفرم برقرار نمود. اپن کارت از راحت ترین و آسان ترین پلتفرم هایی است که باید از آن بهره برد. از مزایای عالی اپن کارت این است، که افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی راجع به آن ندارند و تابه حال از چنین افزونه هایی استفاده نکرده اند هم می توانند به راحتی با اپن کارت کار کنند. همچنین منبع هایی برای آموزش استفاده از اپن کارت وجود دارد که خوب است تا آن ها را فرا بگیرید.

همان طور که گفته شد استفاده آسان اپن کارت به این معنی است که به راحتی هرچه تمام تر می توان از قابلیت و مزایا آن استفاده نمود. این نکته را به یاد داشته باشید که اپن کارت به راحتی قابل نصب است و درست کردن سایت فروشگاهی با قالب های زیبا و بصری به همراه اپن کارت، یکی از ساده ترین کارهای ممکن است و افراد زیادی همواره از  آن استفاده می کنند.

۲- هزینه پایین

نیاز به سیستم مدیریت فروش اینترنتی برای طراحی سایت شرکتی، که هزینه پایینی داشته باشد به شدت حس می شود. زیرا هزینه های طراحی سایت ممکن است کمی بالا باشد. پس چقدر عالی می شود که بتوان از منابعی استفاد نمود که هزینه کمی داشته باشد. اپن کارت نه تنها کم هزینه است بلکه در برخی مواقع رایگان است. شما می توانید به صورت رایگان در این سیستم ثبت نام کنید و از قابلیت هایی که دارد بهره مند شوید. از آن جا که طراحی سایت نیازمند پرداخت هزینه هایی می باشد، استفاده از اپن کارت نوعی سود به حساب می آید. زیرا شما توانسته اید از سیستمی استفاده کنید که امکانات مختلفی را برای سایت در اختیار دارد بدون آن که هزینه ای پرداخت کرده باشید. فرض کنید که استفاده از قابلیت هایی همچون مدیریت محصولات و سفارشات مشتریان، حمل و نقل حرفه ای، پرداخت آنلاین، به صورت رایگان با استفاده از اپن کارت در دست شما قرار دارد. قاعدتا تا جایی که امکان دارد باید از این سیستم استفاده نمود و هزینه ها را به حداقل ترین حد ممکن رساند. در هر نوع بیزینسی که قصد شروع آن را دارید سعی کنید منابعی را انتخاب نمایید که هزینه شما را به حداقل می رساند، مانند اپن کارت.

حتما بخوانید: سرور اختصاصی چیست

۳- ایمنی و پشتیبانی عالی

این نکته را خوب می دانید که سایت های شرکتی و فروشگاهی باید از ایمنی بالایی برخوردار باشند. زیرا مشتریان در سایت حساب باز می کنند و قصد پرداخت مبلغی را دارند. از همین جهت باید از منابعی استفاده نمود که پشتیبانی و ایمنی سایت را تضمین می کند. فرض کنید مشتری قصد پرداخت آنلاین دارد اما پس از پرداخت پول از حساب آن کم شده ولی برای شرکت واریز نشده باشد و قاعدتا محصولی برای ارسال وجود نخواهد داشت. رخ دادن چنین مشکلاتی به دلیل عدم وجود ایمنی است. اما اپن کارت به خوبی می تواند پشتیبانی از مشتری داشته باشد و ایمنی کاملی را به ارمغان بیاورد. یکی از کار های حرفه ای اپن کارت برای بالا بردن هر چه بیشتر امنیت، استفاده از رمزنگاری است. رمز نگاری باعث شده تا مشتریان بتوانند اعتماد بیشتری به سایت داشته باشند و طبیعت خریدهای بیشتری هم داشته باشند. اپن کارت دارای تیم پشتیبانی حرفه ای و مجرب است تا هرگونه مشکلی که پیش آمد به خوبی رسیدگی و حل و فصل کند.

۴- سئو سایت

شاید پس از دیدن چنین تیتری از خود بپرسید که مگر می شود چنین سیستمی سئو سایت هم انجام دهد و در بهبود آن نقش داشته باشد. بله همین طور است. اپن کارت طراحی هایی دارد که سئو پسند است و در واقع به سئو سایت شما کمک می کند تا در نتایج موتور های جستجو سایت شما در رتبه های بالاتری قرار گیرد. نتیجه چنین چیزی ورود مشتریان بیشتر به سایت و در آخر خرید بیشتر است. استفاده از اپن کارت به شما کمک کرده تا بهتر با الگوریتم موتور های جستجو سازگار باشید و سایت تان در رتبه های خود قرار گیرد. وقتی پلتفرم و سیستمی مانند اپن کارت چنین قابلیت هایی دارد که رایگان است، پس چه دلیل دارد که از آن استفاده نکنیم. بیشتر فروشگاه های اینترنتی و سایت های شرکتی دنیا از اپن کارت استفاده نموده اند تا در نهایت به سود و کسب درآمد بیشتری دست پیدا کنند. همچنین اپن کارت توانایی مدیریت حجم بزرگی از ترافیک ورودی و پشتیبانی از چندین سایت فروشگاهی به صورت همزمان را دارد که این ویژگی فوق العاده است.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور مفصل و کامل در مورد اپن کارت صحبت نمودیم. متوجه شدیم که چنین بستری قابلیت های بیشماری را برای طراحی سایت در اختیار دارد تا بتوان با استفاده از آن سایت فروشگاهی و شرکتی را حرفه ای تر نمود. همچنین اگر که قصد به راه انداختن سایت فروشگاهی یا انواع سایت های دیگر را دارید، می توانید تیم وب رمز را انتخاب نمایید. وب رمز خدماتی همچون طراحی سایت و سئو و دامنه و غیره… را با بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت انجام خواهد داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 29 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.